• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Firmorna!

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Vad anade vi, vad skådade vi i fjärran när Pentagon blev av med sin kommunikationsmaskin, Internet? Var det ett måhända ett samhälle där människorna kunde mötas worldwide utan nationalism orsakad av revirtänkandet hos de styrande välfinansierade .....att försöka yttrycka sådana tankar på en platta ellerpadda....jag ger upp! Dator är överlägsen !!!! Pddoro hp,attor ärsäkertkulcör arn ialkaålxrar!

Mer kommer i ämnet för nu är jag förbannad och engagerad. Någon kallade paddorna för mlösbräd, .... jag orkar tramsamermeddetta åtrkommer påen riktig dator!


Jappe
 
Senast ändrad:

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Firmorna!

Njä, det var bara en attack av något slag. Jag skrev det på en platta, förmodligen tillverkad i Kina, en Samsung Boingaboäng nånting och jag gav upp till slut. Jag försökte lägga in en bild från galleriet i plattan för en stund sedan men misslyckades med det så jag vevade igång husbilsdatorn för att försöka överföra en bild som visar morgonron i Westerqvarn. Det ska väl gå i alla fall. Ska bara borsta bort dammet från datorn.

W.jpg
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Firmorna!

Nu har funktionärerna vaknat. Skyfallen igår har påverkat underlaget och viss oro kan förnimmas inför anstormningen som precis har börjat. 28 husbilar kom igår och ett 60-tal till ska komma idag.

w2.jpg

PS. Bilderna stämmer dåligt med trådens rubrik så jag startar en ny tråd:
Westerqvarn 2015.
 
Senast ändrad:
Toppen