• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backkamera system

Arrenius

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12768
Medlemskap
2024
Roffe Arrenius i Varberg medlemsnr: 12768

0706612158 arrenius@glocalnet.net

Jag måste köpa ny backkamera system, gärna trådlöst, komplett med monitor, . Jag har sett Ali express, sajt från Kina flera system som kostar mellan 80-220 dollar. Är det någon som har erfarenheter om dessa system . ex. på en modell som Jag kollat ....se länk: 2.4GHz Wriessless 7 Inch 800 x 480 TFT LCD Screen Car Rear View Monitor + 420TVL CMOS IR NIght Vision Back Up Camera-in Rear View Camera from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Denna finns i olika prisklasser. Tacksam för bra tips på ett bra system som inte förstör semesterkassan !

Hör av er med mail eller ring !

Roffe:confused:
 
R

Rolfevert

Guest
Sv: Backkamera system

Biltemas backkamera fungerar aldeles utmärkt!
Rolf
 

Conny & Ingmari

HBK Medlem
Inlägg
492
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
11119
Medlemskap
2024
Sv: Backkamera system

Trådlösa backkamera-system kan ha problem med räckvidden trots att det normalt räcker 50-100meter. På vår förra bil satte jag inomhusdelen i brösthöjd i bakre garderoben, och skärmen/mottagaren i instrumentbrädan. Trots fri sikt i världens kortaste bil.. Frankia 530 , så tappade den signalen i bland. Upptäckte dessutom att hade jag wi-fi på i telefonen så störde den ut bilden totalt några sekunder då och då när den kollade nätverk. Det var Biltemas enda modell då..
Bildskärmarna lämnar ofta en blek och matt bild i dagsljus, kolla om möjligt innan köp.
Conny J
 
Toppen