• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mattips !

L

Logitech

Guest
Hej alla husbilsfans ! Ett litet tips. Köpte en väldigt bra matta på Dollar Store,som jag ha lagt in i HB:n , på hela golvet . Den heter Skummatta ,och är i något liknande material som liggunderlag .Ovansidan har samma mönster som durkplåt . Storlek 1.17 m x 2.36m . Täcker 2.76 kvm . På informationsbladet står det : Perfekt för Garage , Däck , Träningsrum , Camping Tvättstuga Bagageutrymme . Skyddar dina golv , Tåligt EVA skum , Mjuk och säker samt Vattentålig , Enkel att tvätta , Stötdämpande , Klipp till rätt storlek .
Detta är ingen reklam , men ett tips om ett bra köp ! Prist är 150:- per styck . För mej gick det åt 1 1/2 matta. Trevlig HB sommar önskar Logitech !:mh4:
 
F

F.d. 55616

Guest
Sv: Mattips !

Låter intressant. Kan du visa bilder på resultatet i din bil?
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif
 
L

Logitech

Guest
Sv: Mattips !

Hej Curola ! Kommer med bilder snarast .:msn_hot:
 
F

F.d. 55616

Guest
Sv: Mattips !

Tack! verkligen fint, men hur känns det att gå på mattorna? Hårt? kallt? Jag gillar när det är mjukt och skönt att sätta ner fötterna på golvet. Ska kolla hur de ser ut nästa gång jag kommer till Dollar store.
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif
 
L

Logitech

Guest
Sv: Mattips !

Hej igen Curola ! Mattan känns verkligen skön att gå på . Mjuk och värmande för små fossingar . Passa på medan det finns några rullar kvar ! Lycka till ! :mh:
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Mattips !

Nu har jag beställt 2 st mattor, skall bli spännande att lägga in dom.
Vårt golv behöver lite isolering, originalmattorna ar undanlagda då vi har hund som skitar ner, speciellt vid dåligt väder.

Jojje
 
L

Logitech

Guest
Sv: Mattips !

Tjena Gittan & Jojje ! Kul att kunna ge tips . Hoppas det går bra att lägga in mattan . Jag gjorde det enkelt för mej och skar efter orginalmattan. Vi har också en vovve,så det ska bli intressant att se om det blir mera lättstädat,vilket allt tyder på . Lucka till och ha en skön sommar önskar Logitech !:dog:
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Mattips !

Originalmattorna släpper ca 1-1,1/2 centimeter runt sidorna och där hamnar skiten.
Skall hämta mattorna i affären Staffanstorp på tisdag eller onsdag, skall köra mot Österlen då.

Jojje
 

UFFEE

HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Malmö
HBK-Nr
3006
Medlemskap
2024
Sv: Mattips !

Hej. Jag undrar hur mattorna är efter ett tag är de bra eller dåliga.
UFFEE
 

Skabo

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
11682
Medlemskap
2024
Sv: Mattips !

Svenska språket är underbart!!!!!
Av rubriken att döma så väntade jag mig tips på en god maträtt, men ...
Ett nacksving så hamnade man i mattan.
 
Toppen