• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya ställplatser på gång...

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Har ett tiotal nya platser som skall läggas i HBK listan.. Men nu är det så mycket åka av hit o dit så.. Jag får ta det vid första bästa tillfälle.. En liten tanke..
Lägg in nya platser det gynnar oss alla i långa loppet..det är ju egentligen vad det handlar om.. Bra platser för en övernattning.

Ha en bra husbilssommar..
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Nya ställplatser på gång...

Håller med fullständigt och har man inte tillgång till internet för att göra en direktrapport kan man ju alltid spara uppgifterna och skicka in när man kommer hem.

Själv har jag ett mycket bra system för att noggrant kunna spara information i en bra struktur i ett arkiv för att kunna meddela mig till hbk senare...

Nä! :D Nåt sånt system har jag inte alls men på baksidan av en bokningsbekräftelse kan man få med det som behövs för senare hantering. :)
Ingen risk att det kraschar men det är en aning vindkänsligt.

1-P1030383-001.JPG

mvh jocke
 
Toppen