• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

NHL Stanley Cup

Solviva

HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
SM finaler i all ära, men nu hoppas man på sömnproblem. Islander tog, för mig en överraskande seger mot Capitals. I natt måste det bli revansch, men Long Island gänget var de bättre i första matchen.
Holmgången mellan Canadiens och Senators kan bli riktigt ruggit hård.
Ojoj, mycket att se fram emot i natt.
Det är tur att man är chef över sin egen tid!?
 

Jatta

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
13579
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Har ju varit över några gånger, Canada och USA. Den bästa hockey spelar ju där. Längtan är över, nu har äntligen Stanley Cup börjat.
 

Solviva

HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Hopp å hej! Rangers i natt. Hoppas jag orkar hålla mig vaken. Såg Capitals mäktiga vändning mot Islanders. Våra svenskar var magnifika, Backstrom och Johansson.
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Kommer ni ihåg Anders Hedberg - en av Sveriges bästa forwards genom tiderna och fostrad i MoDo Hockey - för många år sedan var vi över till New York och såg honom spela i Madison Square Garden - vilken höjdare och vilka minnen...!

Om du åker till USA eller Cananda under höst-vinter-vår - försök för Guds skull ordna med biljetter till någon NHL-match !!!

Bosses och Gerds husbilsresor
 

Jatta

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
13579
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Kommer ni ihåg Anders Hedberg - en av Sveriges bästa forwards genom tiderna och fostrad i MoDo Hockey - för många år sedan var vi över till New York och såg honom spela i Madison Square Garden - vilken höjdare och vilka minnen...!

Om du åker till USA eller Cananda under höst-vinter-vår - försök för Guds skull ordna med biljetter till någon NHL-match !!!

Bosses och Gerds husbilsresor

Så är det, vill du se riktig hockey och har möjlighet till att åka till Nordamerika, missa inte NHL. Om det är säsong vill säga.
 

Solviva

HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Hoppas Rangers håller hela vägen, säger jag också. Dock vill jag att de skall förlora en match mot pingvinerna. Varför? Jo jag är där när match 5 spelas!!!!
 

Jatta

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
13579
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Hoppas Rangers håller hela vägen, säger jag också. Dock vill jag att de skall förlora en match mot pingvinerna. Varför? Jo jag är där när match 5 spelas!!!!

Kanon, hoppas att du få se NYR vinna och gå vidare. Madison Square Garden har rustats upp de senaste åren. Fräschare nu. Lite avis måste jag säga.
 

Solviva

HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Go Rangers Go. Ser fram en intensiv match i Garden och med Henrik L i toppform.
 

Solviva

HBK Medlem
Inlägg
466
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024
Sv: NHL Stanley Cup

Lets go Rangers!
Javisst blev det en upplevelse. Var på plats i Madison Square Garden när Rangers vann över Pittsburgh i OT och därmed vann serien med 4-1. Dessutom blev de båda svenskarna Hagelin o Lundqvist MVP 1 o 2. En helt fantastisk upplevelse.
Nu gäller det att betvinga Capitals, vilket kan bli tufft.
 
Toppen