• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

reklam

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
jAG kan inte gå in på husbilsklubben utan att få en jävla massa reklam som jag inte kan slippa., bara att svara att jag accepterar.Jag kan inte läsa ett enda inlägg utan jag måste acceptera att jag jag kan vinna det ena eller det andra och att jag är speciellt utvald. Jag vill inte svara på en massa frågor och skicka min mailadress för att få läsa på husbilsklubben.?????
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: reklam

Du har fått något installerat på din dator som skapar dessa problem. Det kommer inte från husbilsklubben.se.
Tala om hur det ser ut och gärna en skärmdump så är det lättare att hjälpa dig bli av med problemet.
 

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
Sv: reklam

Kommer inte undan reklam.Går ej att välja annat än att acceptera att svara på att att jag vill.vissa ord står framhävade med stort och blått.Konstigt!!!! Hade samma problem för ett halvår sen när jag åkte till spanien.Nu har jag kommit hem och vill läsa inlägg om bl.a betalningsväg för tyska autobahn.Blir det betalning för autobahn januari 2016 är det sista gång jag har åkt till tyskland och därmed spanien,men jag kan inte läsa inlägg utan att acceptera en massa erbjudanden.Hur blir jag av med all jävla reklam,?
 

Jatta

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
13579
Medlemskap
2024
Sv: reklam

sånt elände råkade jag ut för också på HBK`s sida. Kör Chrome, gå in på "fler verktyg" högst upp till högre, om du nu kör Chrome. Välj "Tillägg", oftast där ligger ett "tillägg", typ ad-nånting. Skicka det in soptunnan. Det har hjälpt mig.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: reklam

En brutal men effektiv måte å kvitte seg med dette for alle andre weblesere enn IE er å avinstallere weblesere og installer den på nytt. Med IE så finnes det en restricted mode hvor skrapet er blokkert, men også endel nyttiggg er fjernet. Denne modus kan benyttes for å hente ned en frisk kopi av andre weblesere.

For den som ønsker å finne ut av hva som er gått galt så er problemet å få fjernet ett eller flere tillegg som er blitt lagt til i webleseren. Ikke alle slike annonseprogram har navn som identifiserer de, så det blir endel prøving og feiling til en får vekk problemet. De mest aggresive tillegg har og en bit som er installert utenom webleseren, her brukte jeg ofte Ad-Aware Antivirus and Antispyware software. PC security features. - Lavasoft til å rydde opp - den tid jeg hadde dette som jobb.
 
Toppen