• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Det ringer överallt i alla enheter...

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag uppdaterade min iPhone igår. Efter det så har det börjat ringa överallt hemma i datorn, i iPaden och iPhonen samtidigt när det kommer ett samtal. Varför har det blivit så? Hur får man bort det? Det ringer dessutom med olika signaler. Jag har heller ingen aning hur man svarar i datorn och iPaden... :wub:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Det ringer överallt i alla enheter...

Tack det funkade!
Blir tokig när prylarna hittar på egna grejer och ställer in sig själva :wideeyed:
 
F

F.d. 50034

Guest
Sv: Det ringer överallt i alla enheter...

Det er en del av Apples verden har jeg erfart. Oppdateringer skrur på funksjoner du ikke hadde fra før og jobben med å få ting tilbake må gjøres på nytt. Jeg har lenge vært apple-tilhenger, men akkurat dette gjør at jeg vurderer å forlate Apple-produkter for godt.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Det ringer överallt i alla enheter...

Det er en del av Apples verden har jeg erfart. Oppdateringer skrur på funksjoner du ikke hadde fra før og jobben med å få ting tilbake må gjøres på nytt. Jeg har lenge vært apple-tilhenger, men akkurat dette gjør at jeg vurderer å forlate Apple-produkter for godt.
Ja du Leemar, jag funderar också på att lämna allt som har med IT & kommunikation att göra. Känner mig ibland som en "sau" (på gammelnorsk), eller en försökskanin i dagens informationsdjungel. Eftersom räkningar måste betalas så får en "platta eller dator" få leva vidare, men mobiler och allt annat kommer att "pensioneras" för gott. Nu gäller det att stoppa tiden och njuta av varje återstående minut...

stop-the-time.jpg
Källa: Internet
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Det ringer överallt i alla enheter...

Men det förstår väl alla människor att facetime betyder telefon! Ssss...

Jappe
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Det ringer överallt i alla enheter...

Hej
Är Ni ute något med husbilen under vintern?
/Vidhem
 
Toppen