• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

hundägare=rökare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: hundägare=rökare

Oj du har problem ta och varva ner så att du inte åker på en infarkt jag skiter totalt i hundar och även i rökare men om jag ställer min bil på ett ställe och jag får en granne med hund och den hundägaren lämnar bilen och är borta i ett par tre timmar och hunden skäller hela tiden då blir jag förbannad för det är terror och vad du anser om mina åsikter i den frågan det skiter jag totalt i har fått flytta mig ett par gånger för mycket på grund av idioter till hundägare men det är ingen som säger att alla hundägare beter sig lika illa det finns ju ganska många som är seriösa men det är väl dom oseriösa som tar åt sig:twitcy:Micke
Jag har inte ens kommit till uppvärmningen än!
Du har problem med skällande hundar! Har du sagt det till de berörda?
Varför tar du upp det här? Finns den berörda inom klubben?
Är det min hund som du har retat dig på? Nej! Ändå fortsätter du kaxa dig och skiter i att du beskyller oskyldiga människor! Men ditt hat mot hundägare blir väldigt tydlig!
Julian
 

Agge&Micke

HBK Medlem
Inlägg
790
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2024
Sv: hundägare=rökare

Oj oj oj du har problem du!
Jag har inte problem med seriösa hundägare bara oseriösa brukar själv ha 2 ibland 3 hundar här hemma så hundhatare är jag inte men det blir jäkligt tydligt att det minsta lilla som man kritiserar hundägare då blir det ett jäkla liv och det där om att kaxa sig det är väl ganska tydligt att den som kaxade sig som en jäkla barnrumpa det var ju faktisk du i ditt ganska kaxiga inlägg trotsåldern kanske och ta upp skällande hundar med hundägaren det är prövat och ganska meningslöst för deras hund skäller ju aldrig och det är ingen som har sagt att det är just klubbens hundar det gäller dom flesta som åker husbil är inte med i husbilsklubben
god natt och sov så gott :twitcy:
 

Amstel

HBK Medlem
Inlägg
2.423
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2024
Sv: hundägare=rökare

dom flesta hundägarna tycker att deras små älsklingar inte behöver ta den minsta lilla hänsyn till någon överhuvudtaget många av dom små asen skäller så förbannat så att man blir tvungen att flytta på sig men det är väl ok för vissa som har lite taskig känsla för att visa lite hänsyn:twitcy:Micke
Läs vad du själv skriver: de flesta hundägarna, . . . . . dom små asen.


Tack!
:cool: God natt själv! Låt inga hundar förstöra din nattsömn!
Julian
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: hundägare=rökare

Jag & frugan är rökare men inte sprider vi fimpar omkring oss. På bänken innanför dörren i vår HB har vi en askkopp som åker fram om vi skall röka & då även utomhus. Vi tar också hänsyn till andra genom att alltid se till att vi står i rätt vindriktning & om inte det är möjligt avstår vi eller går undan. Om vi skall tala om hundar & hundägare så tycker i alla fall jag att det inte är något större problem. Det finns ju massor av grejer som kan reta folk, rök från grillar, stojande ungar, mobila elverk & mycket mer. I den värld vi lever i så bör vi ta hänsyn till varandra med våra fel & brister. Att irritera sig på andra har man mest ont utav själv. Det kryllar av grannkatter som skiter i våra rabatter & tanken har kommit för mig någon gång att skjuta kräken. Frugan har då sagt "att reta dej inte på katterna, du mår bara dåligt men dom skiter glatt vidare". Följden har blivit att jag taggat ner & mår mycket bättre. Att vara på gott humör är bra mycket bättre än att vara förbannad.:)

Bennie
 
F

F.d. 53358

Guest
Sv: hundägare=rökare

2012 var vi på campingen i Lidköping. Det kom en granne med tre hundar. Då vi själva har en papillon, började vi prata med varann, som hundägare alltid gör. De talade om att det kommer bekanta till dem med sex hundar. Jag tänkte nio hundar plus varan, här blir nog världens skällande. Inte ett ljud. Det handlar om hur man uppfostrar sin hund. Att plocka upp efter sin hund, är en hederssak.
Samma med rökare, det absolut flesta sköter sitt rökande väldigt snyggt. Så finns det ett fåtal som bär sig illa åt.
Vi var på en restaurant på Gran Canaria, vi satt på en uteservering. Vi hade precis fått vår mat, vid bordet bredvid satt en norrman, han tände en fet cigarr, det luktade vidrigt. Matlusten försvann, vi kunde inte äta maten och fick gå därifrån. Det mest lämpliga hade varit att norrmannen gått en bit ifrån och låtit oss äta vår mat. Som sagt, det handlar om uppfostran och hänsynstagande.
IMG_0848.JPG
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen