• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hittar inte tv8 play appen?

F

F.d. 53308

Guest
Börjar snart tro att jag är ovanligt korkad!Har laddat ner Hola på min iPad för att kunna se svensk tv, men kan inte hitta appen för tv8 play. Har sökt på både iTunes o Appstore men inga sökresultat hittas. Har försökt skriva in med både stora och små bokstäver men inget hittas. Hur skall jag göra för att hitta den?
 
F

F.d. 53308

Guest
Sv: Hittar inte tv8 play appen?

Tack för hjälpen Knarrevik! Hittade den nu via tv3´s hemsida, men fick nu ett annat problem. Jag inte kan ladda ner den via appstore Sverige då mitt konto inte gäller där utan måste byta till appstore Finland och där finns inte appen. Så det kanske inte går att lösa eller...?
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Hittar inte tv8 play appen?

Kjør appstore via vpn - den sjekker og på hvor du er.
 
F

F.d. 53308

Guest
Sv: Hittar inte tv8 play appen?

Har satt på VPN Sverige och det står VPN högst uppe till vänster i iPadskärmen bredvid tecknet för wifi men det går ändå inte att få fram appen då mitt finska iCloud konto inte godkänns. Men jag kan titta på SVT- och tv4 play, men skulle gärna vilja ha även tv8 då det är en kanal jag tittar mycket på annars också.
 

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Hittar inte tv8 play appen?

Du måste ha minst Ios 6.0 i paddan... Annars fungerar inte appen.
 
F

F.d. 53308

Guest
Sv: Hittar inte tv8 play appen?

Jag har iOS 8.1.2 men det funkar ändå inte. Hur jag än gör så är inte mitt konto giltigt annat än i Finland tydligen, men åka till månen det kan dom :wideeyed:
 
Toppen