• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Underlagsmatta

B

BernthåInger

Guest
Hej på er alla både här och där!

Jag har sett på bilder från campingplatser (Raco) att en del har någon form av underlagsmatt under markismattan. Verkar vara ganska stor och går utanför markismattan och släpper genom regn.
Var kan jag köpa en sådan.:confused:

Ha de skönt.
BernthåInger
 
A

Anirac50

Guest
Sv: Underlagsmatta

Är det en stor grön matta du menar? Vi köpte en sådan matta på metervara i en bygg- eller järnaffär i Spanien. Den fanns i grönt eller svart och i olika bredder. Den är ganska gles och släpper igenom vatten och dessutom väger den väldigt lite. En del långtidscampare hade klätt in ett stort område med dessa mattor. Dom var rätt så billiga i inköp.

MVH / Carina
 

PatricS

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Underlagsmatta

Köpte vår på husbilsfirma Caravan Center.
Har extrapris ibland. :)
 
K

Kenneth E

Guest
Sv: Underlagsmatta

Har köpt en mark" matta" 8x4 meter för 54 euro. På en Caravanshop utanför camping El Raco i Benidorm.
Den släpper igenom regn. Och på de flesta campingar i Spanien så har man en
mark"matta" av något slag.

Kenneth
 
B

BernthåInger

Guest
Sv: Underlagsmatta

Ett STORT Tack till er som svarat.
Jag hoppas vi ses på årsmötet i den 14 17 maj, Ser framemot nya bekanskas kontakter.
Om ni inte känner igen mig så kommer jag att ha en blomma i nyckehålet i kragen.

Ha de gött.
Heja GAIS
 

Peter Lindblom

HBK Medlem
Inlägg
1.557
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2024
Sv: Underlagsmatta

Den är guld värd. Ska köpa en lite större till sommaren som går längre utanför markisen. Brukar sopa rent varje morgon, alla skor av i ena änden, instegsmatta nedanför dörren, minimalt med skräp in i husbilen fast än vi har två barn som springer runt.


Peter :)
 
B

BernthåInger

Guest
Sv: Underlagsmatta

Hej igen!
Undrar om det är samma sorts matta som används vid tex väg / markarbete?

:confused:
BernthåInger
 
Toppen