• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vintercamping i Umeå

Lovelylook

FD HBK Medlem
Inlägg
68
Kommun
Kävlinge
HBK-Nr
15269
Medlemskap
2021
Fråga mig inte hur Umeå stad eller campingen ser ut, sedan vi kom igår eftermiddag har det varit ihållande stormstyrka och regn i massor. First camping har enligt min man kanon toaletter med fina duschar, så jag får väl ta mig in dit ikväll - man blir inte sugen när det regnar kallt på detta vis.
Vi har tagit oss från Skåne till Umeå för ett jobb och vänder tillvaka imorgon bitti. Jag hade tänkt mig något helt annat, ett sådant underbart och soligt väder som vi hade när vi bilade förbi Sundsvall såå vackert vid högakusten, men så lite folk. Min favoritmack Preem tror jag var utanför Härnösand, men annars mkt få mackar. Hyggligt folk och mindre stress verkar det vara så här norröver. Vi tycker det är spännande. Vi började men en övernattning i Örebro på ställplats utanför badet, sedan till Ljusne där vi var själva på en camping och sedan Umeå. Imorgon hoppas vi att kunna stanna i Sundsvall, där vi stannar En natt och sedan Stockholm en natt, sedan bär det hem.
Vi har alltid otur med vädret i Sverige, i somras hällregn i Skara när vi utförde ett jobb,,på ett möte i Lerum i augusti störtregn, nu regn, jag trodde mest det var SKåne som hade skitvädet.:D
 
Toppen