• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Advent

erkhu

HBK Medlem
Inlägg
206
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2087
Medlemskap
2024
Sv: Advent

Hur är det med WiFi på Marjal? Går det att se SVTPlay och TV4Play via VPN-tunnel eller SmartDNS-tjänst?
//Eric
 
F

F.d. 55335

Guest
Sv: Advent

Vet inte. Vi titter inte på svenskt TV. Fritt WIFi räcker bra för mail, Facebook mm.. Man kan köpa till för 25€ i månaden och då räcker det säker till för TV.:spinny:
 
F

F.d. 55335

Guest
Sv: Advent

om du skriver vilken tid du vill vara här så går vi till receptionen i morgon bitti och frågar. Du vet väl att det finns två Marjal Camping, en som heter Costa Blanca och en i Guadamar. Den i Guadamar är mycket mindre och där är det säkert fullbokat. Hör av dig
 

erkhu

HBK Medlem
Inlägg
206
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
2087
Medlemskap
2024
Sv: Advent

om du skriver vilken tid du vill vara här så går vi till receptionen i morgon bitti och frågar. Du vet väl att det finns två Marjal Camping, en som heter Costa Blanca och en i Guadamar. Den i Guadamar är mycket mindre och där är det säkert fullbokat. Hör av dig
Ja det är den i Guadamar jag menar men vi åker först över El Raco i Benidorm och kollar så det blir inte förrän tidigast frampå eftermiddagen om alls.
Dom svarade nämligen så småningom att det bara fanns en plats till den 15 jan så vi får nog välja El Raco istället.
Tack för hjälpen ändå.
//Eric
 
Toppen