• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reimers, Itzstedt

Topsy12

HBK Medlem
Inlägg
59
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
131
Medlemskap
2024
Sv: Reimers, Itzstedt

Jag har personligen inte gjort affärer med Reimers men blev väldigt väl omhändertagen när jag var där i förra veckan för koll av ett missljud jag hade fått i bilen.
 

Persgården

HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Umeå
HBK-Nr
9306
Medlemskap
2024
Sv: Reimers, Itzstedt

Vi köpte en beg. Carthago I 51 S-plus :spinny:av dom 2011.
Jättebra omhändertagna och allt vi kom överens i huvudsak per mail införlivades utan problem. Har varit där och kompletterat med drag utan problem.
Bara positivt!
 
F

F.d. 30292

Guest
Sv: Reimers, Itzstedt

va där i förra fredagen.. va nog inte den bästa upplevelsen kanske..

dom hämtade mig och grabben på flygplatsen så det började bra.
sen så fanns det bara en säljare, det är viktigt i tyskland vem som gör vad och hirarkin är otrolig.

fick vänta i över2 timmar på att få dikutera och göra klart affären med säljaren..
bilen va inte riktigt som utlovat, men man är ju kung på att laga saker, och jag ville inte flyga hem... gula skyltar, trotts att jag ville ha röda,

fläkt och värmestyrenheten hade brunnit, så jag frös hela vägen till Stockholm.. vilken resa..

kan väl tycka att dom har vetat i en vecka att jag skulle komma, dom hade kunnat förbereda bilen i god tid, och inte upptäckt felen på fredagen när jag stog där på plats.. rätt irreterande faktiskt.

men jag fick bilen som jag letat länge efter, och det var ju det viktigaste..

köpt en del bilar i tyskland, och är mycket nöjd över servicegrad och bemötande,, svarige har massor kvar att lära..
 

LGT45

HBK Medlem
Inlägg
111
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
5048
Medlemskap
2024
Sv: Reimers, Itzstedt

Jag köpte bil av Frank Reimers 2007 och fick utmärkt bemötande !

Leif T.
 
Toppen