• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vår Europaresa hösten 2014

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
951
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Tack Marie för en härlig berättelse, längtar verkligen till att vi får göra dessa höstresor!!
mvh Birgittha
icon7.gif
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Verkligen en trevlig reseskildring, tack för detta och tack också för alla tips på olika ställplatser
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Hej Tommy & Elisabeth!

Trevligt att ni gillade min reseberättelse. Det blev totalt 540 mil på 95 timmars effektiv körtid.
 

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Hej Tommy & Elisabeth!

Trevligt att ni gillade min reseberättelse. Det blev totalt 540 mil på 95 timmars effektiv körtid.

Vi håller som bäst på att planera sommarens resa. Vi funderade också på en avstickare ner mot Spanien. Trodde att det skulle bli betydligt fler mil. Vi får visserligen 90-100 mil ytterligare, men det bör ju fungera på fyra veckor. Tack än en gång.
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Kompletterar med två foton från campingen i Spanien som jag själv tycker är sååååå härliga - att vi älskar havet är det väl ingen tvekan om:)
 

Bilagor

  • Spanien.JPG
    Spanien.JPG
    813,1 KB · Visningar: 4
  • Spanien1.JPG
    Spanien1.JPG
    1.003,3 KB · Visningar: 4

Tommy & Elisabeth

HBK Medlem
Inlägg
1.956
Kommun
Malung-Sälen
HBK-Nr
12985
Medlemskap
2025
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Kompletterar med två foton från campingen i Spanien som jag själv tycker är sååååå härliga - att vi älskar havet är det väl ingen tvekan om:)

Kan du skriva namnet på campingen. Har varit inne i alla mina navigerings appar men inte hittat rätt. vet inte om jag letar på fel namn. Detta verkar vara en camping som skulle passa in i vår planering.
 

maro

HBK Medlem
Inlägg
946
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024
Sv: Vår Europaresa hösten 2014

Tusen tack Marie!!! Tror du man behöver boka i juni- juli?? eller det är bara att komma??

Skulle tro att det är bäst att boka under högsäsong - finns tre områden och området allra närmast havet har lite dyrare platser. Vi bodde på mellanområdet och stranden låg i slutet på vår gata så det är inte långt.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visningar: 8
Toppen