• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kabe Classic (Travel Master) 740T

Hackef

HBK Medlem
Inlägg
152
Kommun
Linköping
HBK-Nr
10056
Medlemskap
2024
Någon som har erfarenhet av nya Kabe-serien Classic 740 som är en bantad Travel Master? Modellen är ju ganska ny men kanske någon medlem redan är ute och åker med en. Funderar på byte.
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Kabe Classic (Travel Master) 740T

det är en modell som faktiskt har funnits ett par år redan, men nu har den bygts om till vissa delar, den är bara 2,3 bred dom övriga är 2,5 breda, och den har lite mindre utrustning än övriga Kabe bilar så den har blivit billigare, den ligger i utrustnigs nivå med öviga bilar på marknaden, förutom att det är en äkta Kabe med rktig värme och ventillation,och vattenburen golvvärme samma som övriga Kabe har. den har tvärstäld toalett bak med riktig dushkabin som den populära 750 modellen som varit storsäljare i många år en prisvärd bil i aril kanske jag förhoppningsvis kan berätta mer om den tills des får man vänta, den som väntar på något gott väntar inte för länge.
 
F

F.d. 50170

Guest
Sv: Kabe Classic (Travel Master) 740T

Vi har köpt en sådan. Hämtar den om tre veckor :)
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Kabe Classic (Travel Master) 740T

Jag har hämtat ut min tyvär såkom den inte så att jag han utrusta den till påsk .
 
F

F.d. 50170

Guest
Sv: Kabe Classic (Travel Master) 740T

Vad kul :) Grattis !
Vad är det för utrustning ni väntar på ?
Har ni varit ut och kört nåt ännu ?

Våran är klar för leverans, med markis, värmematta i hytten, stänkskydd runt om och innerskärmar fram.
 
Toppen