• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 24277

Guest
var och lämnade tillbaka en grönplåt som jag fått låna till husbilen som vi köpt ,och då kom vi in på att de hade tagit en försäkring på vår buss i länsförsäkringar FAST jag sade fler gånger att vi hade motors försäkringsbolag så vi hade en diskussion med en mycket fin försäljare tommas då kom chefen LARS och lade sig i det och sen VISADE han oss var dörren var och det bör inte en CHEF göra mot en kund tycker jag så där tappar han många kunder från oss och våra bekanta för det sprids fort ett stort tack till TOMMAS för han är så trevlig.
 

Tomas Landegren

FD HBK Medlem
Inlägg
289
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
8243
Medlemskap
2023
Sv: var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

Har varit där. Otrevligt bemötande. Behöver en charmkurs för personalen! Kommer aldrig mer att åka dit! Varning för denna firma!!!
 
F

F.d. 24277

Guest
Sv: var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

hej fick ett mycket fint telesamtal idag från autohallen i lomma så nu har vi klarat upp allt oss emellan så jag har inget emot dem längre en eloge till dem att de är raka i ryggen mot sina kunder Med vänlig hälsning örjala
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

En liten blänkare på Sveriges största husbilsforum ger snabbt resultat!
 

viggoboy

HBK Medlem
Inlägg
1.697
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
8644
Medlemskap
2024
Sv: var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

Suck!
Jag var där i torsdags 16/10 för att jag skulle ha några plastdetaljer (de som blir över när man monterar in HEOSafe lås)
Den som var på plats skulle meddela Oskar att skicka dom till mig OMGÅENDE eftersom jag skall sälja bilen och villa ha med allt i original.

Idag onsdag har de ännu inte kommit !!!
Lämnar vår bil i morgon för att hämta en annan senare.
MEN INTE AUTOHALLEN.

Håller med att Thomas och Ronny är bra.
 

Frankia

HBK vice ordförande
Inlägg
5.522
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2024
Sv: var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

hej fick ett mycket fint telesamtal idag från autohallen i lomma så nu har vi klarat upp allt oss emellan så jag har inget emot dem längre en eloge till dem att de är raka i ryggen mot sina kunder Med vänlig hälsning örjala


Hej örjala!

Om du är nöjd så kanske det är läge att stänga tråden, eller vad tycker du?
 
F

F.d. 24277

Guest
Sv: var och hämtade en husbil hos autohallen lomma

hej frankia hur gör man det Med vänlig hälsning örjala
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen