• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Navigering

F

F.d. 55554

Guest
Navigering.
Sygic har fungerat bra hela vägen hit från Billeberga, det som blivit fel är att vi missuppfattat det "Sven" sa, och jag svängt fel trots Sven och Gittan.
Det kallas SBR =*Skit Bakom Ratten.
Även Locus funkar bra, jag har lagt in ett antal bra olika ställplatslistor, bara att klicka och starta Sygic och köra.
Det jag saknar i Locus är respektive icon, typ Hbk där*iconen finns i listan.
Blir lite knepiga iconer eftersom urvalet är litet i Locus.
Finns visserligen även iconer från Garmin, men inte många lämpliga för husbil/ställplats.

Tack Sjöberg och Stact

Jojje
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Navigering

Jag har gjort flera försök men någonstans går det fel helt enkelt, Fetfel!
Exakt vad det är jag missförstår som gör att jag misslyckas klarar jag inte av att räkna ut.

Det ska gå om man gör så här:

Image 1.jpg

Det fungerar inte när jag gör så där!

Visa bilaga custom_icon.zip
Testa gärna med den här filen, den innehåller några ikoner som jag tror kan behövas och klura gärna ut varför jag misslyckas gång på gång.. Jag misslyckades tidigare med ikon på kartan till hbk-filen, Stefan fixade det så det fungerar... Det beror säkert på min dator eller nåt, mitt komprimeringsprogram är nog kass...! :oops::):D

mvh jocke
 
Toppen