• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årets ställplats

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Årets ställplats

Nu ska du inte vara sån Pelle, åk till Galtström eller Borensberg så blir du nöjd!:);)

Där har vi varit redan, Galtström blir det igen, tur att det är så få som varit dit så det alltid fins plats där.

Ha en riktigt trevlig helg, själv jobbar jag på fabriken denna helg
Blir kanske en tur till Fulufjället om vädret tillåter nästa helg.
 
F

F.d. 30288

Guest
Sv: Årets ställplats

Vi har precis varit till Fulufjället. Rekommenderas starkt! Vandra till Njupeskär och Fallet runt! Vi stod med husbilen i Mörkret. Sen fortsatte vi vidare till Idre och gick upp på Nipfjället. Vidunderlig utsikt.
Vi åkte Norge ner. Det finns en väg som går över kalfjället, mellan Atnos och Ringebu. Det är så vackert så man får dåndimpen!!:):)
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Årets ställplats

Vi har precis varit till Fulufjället. Rekommenderas starkt! Vandra till Njupeskär och Fallet runt! Vi stod med husbilen i Mörkret. Sen fortsatte vi vidare till Idre och gick upp på Nipfjället. Vidunderlig utsikt.
Vi åkte Norge ner. Det finns en väg som går över kalfjället, mellan Atnos och Ringebu. Det är så vackert så man får dåndimpen!!:):)

Hoppas vädret är skapligt nästa helg då gör vi denna tur ska bli så spännande.
 
F

F.d. 29911

Guest
Sv: Årets ställplats

Trevligt bemötande på ställplatsen ! Har man sedan tur att de inte skall lasta något fartyg så är det toppen. Om inte så är det väsen !
 
Toppen