• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

OnePlus One invitasjon til kjøp.

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Nå finnes det en mulighet for kjøp uten invitasjon!
De tar imot bestillinger i en time og når de har levert disse kommer det en ny åpning for bestillinger. Produksjonen er fortsatt begrenset selv om de har levert noen hundre tusen telefoner allerede.

Fikk følgende mail fra oneplus:


The wait is finally over. Introducing the brand new OnePlus Pre-order System, our highly anticipated new process for bringing the OnePlus One to more people. Starting now you can go ahead and fill your shopping cart with what you want to purchase.

When pre-orders kick off on October 27 at 15:00 GMT (08:00 PST, 11:00 EST) for one hour only, your One will just be a click away.

OnePlus One Pre-order
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Med den senaste uppdateringen går det att spara foton i raw-formatet. Inget jag provat själv ännu.
Ser ut som raw i dette tillfelle er et lossless jpeg format, den lagrer i alle fall panorama i dette. Tar jeg en slik .raw fil opp i et bildebehandlingsprogram så får jeg at det er jpg 100% kvalitet. Har ikke lagret andre bilder i raw ennå.
 

Stonevalley

HBK Medlem
Inlägg
448
Kommun
Bollebygd
HBK-Nr
12692
Medlemskap
2024
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Någon som vill ha en Invite för att köpa en One Plus One ?
Gäller bara i 24 timmar.Först kvarn.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Den 17/11 behöver man inte längre invite, det går att ställa sig i kö redan nu!
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Det er nå 2 måter å bestille OnePlus One på, den gamle med invite og bestille innenfor en kort tid som annonseres på forhånd. Invite gir fortsatt fortrinn i køen, de andre skipes etterhvert som det er telefoner klare og ny tid for "Preorder" settes til omlag tidspunkt for at de har fyllt forrige bestillingsrunde. Fikk just nå mail om runde 2 med preorder:



We’re bringing back Pre-orders, and we’ve made a lot of improvements behind the scenes. This time, we’ve requested NASA to help us launch Mission Pre-orders Round 2 with optimized load balancing.

Starting now, you can begin filling your shopping cart to prepare for the big event. Pre-orders kick off on November 17 at 16:00 GMT (08:00 PST, 11:00 EST) for one hour only. Your One will be just a click away.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

OnePlus Two kommer troligtvis i halvårsskiftet 2015 och kommer att köras på Android 5, allt enligt spekulationer i Androidpressen.

Innebär detta att OnePlus One inte kommer att uppgraderas med ny version av operativsystemet?

I så fall ännu ett exempel på Androidssystemets begränsning!
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Det jobbes med CM12S porten allerede - den bygger på sourcen til Android 5, på samme måte som dagens CM11S bygger på 4.4. Om en ikke vil vente til januar for den testede utgaven så kan en gå for nightly builds - de burde dukke opp før november er ute. En ren Android 5.0 build med drivere fra 4.4 men uten Cyanogenmod utvidelser finnes allerede for den som vil hjelpe til med testingen - jeg har ikke tid. Står og over nightly.

Det er litt tynn info om two ennå, mest sikker er infoen om støtte for micro-sd. Et annet nesten sikkert tips er mindre skjerm. Det er ikke klarlagt om det blir CM eller Android One utenfor China - en egen port av Android L for det chinesiske markedet er også omtalt, One leveres med Color OS i China.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Hej, jag har tre invitationer tillgängliga som jag vill ge bort, alla tre gäller modellen: 64 GB Sandstone Black
Hör av dig om intresse finns för jag behöver en mejladress för att kunna dela inviten.

mvh jocke
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Har også 3 ledige, send en PM så sender jeg lenken med inviten.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Mina tre invites är nu utdelade.

mvh jocke
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.063
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Tack Kurt, bra att veta!

Är just i tanken kring en ny tfn.
Står mellan OnePlus One, LG3, Samsung Note4 eller Nexus6...
Borde vänta tills e. årsskiftet, men med trasig display på min Samsung S4'a är det snarare mer "i behov" än vänta på bättre tider.

Kurt, du som är en tekniknörd i STORA mått, :wink:
vad tycker du kring ev. val mellan dessa 4'a tfn'er?

Vänl. Magnus
Ps. Hoppas Allt är bra på andra sidan! :) Ds.
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Magnus, jeg går ut fra det er meg du mener selv om du skriver kurt - jeg heter Knut - et gammelt norrønt namn.

Når en ser på pris / ytelse så er valget enkelt: OnePlus One (OPO) koster mye mindre enn de andre og en har ingen bindinger. En kan velge om en vil kjøre Cyanogenmod eller 100% Android (som Nexus) - det finnes noen andre varianter også.

Hastighetsmessig er det liten skilnad, OPO har 3 GB RAM og 64GB lagring sammen med 3 Ah batteri og full-HD skjerm. Mener de andre bare har 2 GB RAM.

Etter endel meget variert bruk ser jeg at det som spiser batteri på OPO er å kjøre med maks presisjon på GPS og bruk av Google maps som navigator - uten lader holder den da i 6 - 8 timer. Den andre ytterlighet er brukt som gammeldags mobil og moderat ringing, en lading holdt da i en uke. Dette var med GPS og WIFI avslått.

Eneste tilleggsutstyr jeg har valgt til mine er Flip Cover.

Litt kult her down under å ha dette råskinnet av en mobil - den er ikke tilgjengelig for andre :D:D
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.063
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Tack KNUT! :)
Gick lite väl fort på där på mitt tangentbord.... :wink:

Bra förklarat gällande OPO!
Finns risk att jag använder din sista invitation,
uppdatering till Android 5 lär ju ske för OPO runt Nyår.

Bästa Hälsningar!
Magnus

Magnus, jeg går ut fra det er meg du mener selv om du skriver kurt - jeg heter Knut - et gammelt norrønt namn.

Når en ser på pris / ytelse så er valget enkelt: OnePlus One (OPO) koster mye mindre enn de andre og en har ingen bindinger. En kan velge om en vil kjøre Cyanogenmod eller 100% Android (som Nexus) - det finnes noen andre varianter også.

Hastighetsmessig er det liten skilnad, OPO har 3 GB RAM og 64GB lagring sammen med 3 Ah batteri og full-HD skjerm. Mener de andre bare har 2 GB RAM.

Etter endel meget variert bruk ser jeg at det som spiser batteri på OPO er å kjøre med maks presisjon på GPS og bruk av Google maps som navigator - uten lader holder den da i 6 - 8 timer. Den andre ytterlighet er brukt som gammeldags mobil og moderat ringing, en lading holdt da i en uke. Dette var med GPS og WIFI avslått.

Eneste tilleggsutstyr jeg har valgt til mine er Flip Cover.

Litt kult her down under å ha dette råskinnet av en mobil - den er ikke tilgjengelig for andre :D:D
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

For den som virkelig vil teste så finnes det en port av Android 5 allerede, men det er ikke testet at allt fungerer - det er en Native Android, men CM12 testes av utviklere. Testutgaver for andre enn utviklere blir tilgjengelig før jul, OTA utgaven som kommer av seg selv ser ut til å bli månedskifte januar/februar.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Tydligen är det "Black friday" idag och det går (idag) att köpa telefonen direkt i store utan invite, leverans garanterad för 25:e december lät dock inte som en hit.
När man köper en opo med en invite så har jag för mig att leveranstiden ska ligga på 5-7 dagar med standardfrakt och 3-7 dagar med express.

mvh jocke

ps, Magnus, laddarsladden till opo är röd, det är riktigt bra! :D
 

Mangan1

HBK Medlem
Inlägg
2.063
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2024
Sv: OnePlus One invitasjon til kjøp.

Tack Knut! :)

Men när jag använde din "invitation" och hamnade jag ändå mitt i "Black Friday"!

När jag tryckte på "köp knappen"...
Fanns det Inte några tfn. att tillgå utan "Vi/jag får snällt" vänta på ett email när tfn. åter är >in stock<
Intressant med 24h. "invitation" när det inte finns tfn. på lager....

Det får bli till att vänta et tag alt. köpa en annan tfn tillverkare än OPO! :(
LG3, Nexus 6 el. Note4?
//MS
 
Toppen