• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Promobils ställplatser i POIViewer

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
För ca 50-lappen finns Promobils ställplatser (samma som i Mobil Life +) att importeras i POIViewer. Med utförlig text och i förekommande fall i bild.

image.jpg
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Promobils ställplatser i POIViewer

image.jpg
Streetviewbild av Promobils ställplats i POIViewer.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Promobils ställplatser i POIViewer

image.jpg
Text på tyska men ganska lätt att förstå!
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Promobils ställplatser i POIViewer

Jag försöker komma åt den här appen men jag kommer inte runt PayPal! Vi har varit i konflikt i åratal och jag har bojkottat denna firma för all framtid. Synd att Promobil är inbegripna i sådana hanteringar!

Jappe
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Promobils ställplatser i POIViewer

Paypal er for mange firma en stor forenkling i forhold til å tegne avtle med Visa og MasterCard selv. PP gir og både firma og kunder en ekstra sikkerhet, kunden ved at de har 45 dager klagefrist som PP håndterer overfor firma, firma ved garanti for betalingen om det ikke klages.

PayPal eies i dag av eBay som kjøpe det av grundleggeren Elon Musk for noen år siden. Musk er i dag CEO for både Tesla og Space-X - to andre foretak som han startet.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Promobils ställplatser i POIViewer

Jag försöker komma åt den här appen men jag kommer inte runt PayPal! Vi har varit i konflikt i åratal och jag har bojkottat denna firma för all framtid. Synd att Promobil är inbegripna i sådana hanteringar!

Jappe

Eftersom du redan har Promobils ställplatser i appen Mobil Life + för ungefär samma peng är ingen skada skedd.

Grattis på födelsedagen förresten!
 
Toppen