• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

sidruta bortblåst

F

F.d. 53380

Guest
Första dagen på min semester. Datorn pajade, dator 2 går inte att logga in på.ett fönster säger webbplatsens certifikat inte betrott. Kan inte lista ut hur göra det betrott, andra dagen får svåra buksmärtor vårdcentralen i Lidköping konstatera
r infektion i prostatan, vill jag skall lägga in mig på sjukhus för mer undersökningar, idioten jag säger nej, ok säger läkaren jag skriver ut antibiotika, om inte det blir bättre måste du snabbt till sjukhuset. Drar sen till östra hamnen i Lidköping för att få ordning på mina 2 datorer, sidofönstret är öppet 10 cm när en vinden tar tag i fönstret så det blåser över taket och hamnar 4m från bilen, underbart! Och detta har man sett framemot i1 år. Nej, nu till sak, någon som vet var man kan köpa en sidofönstret vid bordet på en fiat ducat o box star 2004. Befinner mig i Lidköping. PS. Skriver detta på min smartphone, men gud vilket jobb närmande inte är van vid en avancerad sådan.
.
 
Senast redigerad av en moderator:

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: sidruta bortblåst

Husvagns Svensson på orten är en stor försäljare.

Lycka till oturskvoten är nog full för ett tag.
 
Toppen