• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Quadrocopter för en tioåring.

PeO&AL

HBK Medlem
Inlägg
1.010
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Sv: Quadrocopter för en tioåring.

Ingen eftersom du har låst fast dig vid en kamera som kommer att vara ute inom en snar framtid.
Vision +
Maskinen är den samma men kameran skiljer rätt mycket, fördelen med Gopro är att man kan använda den till så mycket mer.
Tex ingår det undervattenshus, en massa fästen för alla möjliga ändamål.
 
Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Quadrocopter för en tioåring.

Kan man köpa den billiga och hänga på en Gopro när man lärt sig att undvika kraschlandningar?
 

PeO&AL

HBK Medlem
Inlägg
1.010
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Sv: Quadrocopter för en tioåring.

Nja, det brukar inte bli så bra.
Köp då hellre en Phantom 2 utan gimbal, ifs inte heller så bra ekonomiskt men i första skedet lite billigare.
Med hälsning från ett soligt Trelleborg i väntan på båten som tar oss mot kontinenten.
Här skall flygas och dykas. ;-)
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Quadrocopter för en tioåring.

Nja, det brukar inte bli så bra.
Köp då hellre en Phantom 2 utan gimbal, ifs inte heller så bra ekonomiskt men i första skedet lite billigare.
Med hälsning från ett soligt Trelleborg i väntan på båten som tar oss mot kontinenten.
Här skall flygas och dykas. ;-)

I valet och kvalet att skaffa Phantom 2 med gimbal och Gopro Black Edition.
Överkomligt på Ebay men det tillkommer antagligen tull på någon tusenlapp eftersom de skeppas från USA?

Oroar mig dock för vad grannarna tänker om de blir överflugna med en pensionär vid spakarna. Kanske får bjuda in ett barnbarn för syns skull.
 
Toppen