• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tankar om årsmötesträffen

K

Kerstin och Gösta

Guest
För allas trevnad och säkerhet kommer här några några tankar och förslag inför kommande årsmöten/större träffar.

- Utförligare information på infobladet som delades ut vid ankomsten.
Då tänker vi på att olika tider gavs om när infon skulle ske på kvällen. En del fick tiden 1800 och en del fick tiden 2000. Vi tänker även på öppettider till anläggningen.

Det skulle också vara bra med en karta över området som bla visar:
Toaletter
Sopor
Hjärtstartares placering
Telefonnr. till någon ansvarig.


Insläpp till matserveringen kan förbättras
Förslag: Öppna dörrarna och släpp in oss efterhand som vi kommer och låt sedan ett eller flera bord i taget gå fram och hämta mat.

Trafiken inom området:
Man kör saktare när man letar efter en parkering på en vanlig parkeringsplats, än vad man gör när man susar fram här mellan husbilar, barn och husdjur. VISA HÄNSYN!

Detta tycker
Kerstin Rogerstam Brodén
Gösta Brodén
HBK 14627

med flera
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Tankar om årsmötesträffen

Så handikappade vi kände oss när vi inte kunde koppla ihop några ansikten till skribenter här på forumet. Jag har några favoriter som har hjälpt mig (oss) otroligt mycket och som jag gärna skulle vilja ta i hand och tacka "för senast", men ack, vi kände inte igen en kotte...
Väl ute på rundan mellan husbilar såg vi en del som hade sina namn eller t.o.m. foton i plastfickor, mycket trevligt, men kände fortfarande ingen av våra favoriter. Nästa gång ska vi spana efter medlemsnummer på bilar, då blir det kanske lite lättare...

Detta är Marianne (den bättre halva) & Ranko (den sämre så klart) och så här såg vi ut för några år sen i alla fall:
M&R.jpg

Ha nu en trevlig sommar allihop så ses vi kanske nästa år : )
 
Toppen