• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

Bytte idag på ÖPE Energi Linköping 270:- bra service kan även fylla på men då tar dom det inte direkt om det är mycket att göra pris 25:-/kg
 
F

F.d. 55538

Guest
Sv: Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

Fyller på. Timmernabbens karamellfabrik i Mönsterås, invid E22:an. 230 kr för en PC10 och 250 kr för en P11. :):)
 
F

F.d. 29908

Guest
Sv: Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

Byter, Bauhaus i Uppsala tar 250 och Engströms i Uppsala 289, medan Gasolmacken här i Uppsala tar 29 kr/kg. Små skillnader men känns onödigt att stå och vänta på att fylla när man bara kan byta. Ser att Gasolmacken har extra erbjudande och fyller för 249 just nu, för små skillnader för att det ska vara lönt att fylla...
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

Tack Lassej!

50 öre billigare än i "Vintrie" "Ps" som ligger i
Bunkeflo "Ds"!
Skall man ändå ner & bada i Skanör så är resan betald,
MEN Har dom i "Höllviken" lika dammig & dålig väg dit ännu?
Mvh.



Förmodar hon menar detta i Höllviken (hustruns son bor i Höllviken) därför tror jag det är denna. Prislista finns på sidan

Billig Gasol i Höllviken Malmö Trelleborg
 

KarinochTommy

HBK Medlem
Inlägg
442
Kommun
Osby
HBK-Nr
6520
Medlemskap
2024
Sv: Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

Fyller tveklöst. Åhus eller Karlshamn. Karlshamn marginellt dyrare men hustrun jobbar där så ingen extra-tur för att fylla. Dessutom 10% rabatt för medlemmar i HBK och Caravan Club. Går dock inte att kombinera tyvärr. ...
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.571
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Byter ni eller fyller ni på gasolflaskan

Hej, jag fyller helst på tuberna jag har skaffat för de har ett datum som varar länge.
Om jag måste byta in, så säger jag till att jag vill ha ett datum som varar så länge som möjligt.
Men med två tuber så klarar jag mig runt och åter hem för det mesta.

M.v.h. JANKRO.
 
Toppen