• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilar i Pukavik

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Husbilar i pukavik

Vem avgör om det är ett skambud. Man får väl se vad priset blir på sista raden. Det är ju plånboken som avgör vad man har råd med.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Husbilar i pukavik

Rickard är helt OK! Vi pratade med honom i telefon, besökte honom i Pukavik några gånger, mejlade en hel del och fick svar på alla våra frågor. Vi ser honom som en "lugn" säljartyp som hanterar sina kunder utan "för mycket snack". Det är upp till var och en att gilla eller inte gilla hans sätt att sälja husbilar. Vi var i alla fall mycket nöjda med all information vi fick och hade han haft den modell som vi äntligen har bestämt oss för, då hade vi köpt den av honom utan tvekan.
 

Roffe

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Leksand
HBK-Nr
21884
Medlemskap
2024
Sv: Husbilar i pukavik

Vi har köpt 2 plåtisar av Rickard och blivit mycket vänligt bemötta och nöjda.
Han har ställt upp för oss när vi varit där med garantifel. Alla kan inte gilla alla!

Kerstin o Rolf i Leksand
 

Bo och Berit Larsson

FD HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
9204
Medlemskap
2022
Vill bara säga att Rickard och han fru är helt fantastiska. Har köpt två stycken globecar och har alltid känt att jag fått en service utöver det vanliga.
När jag tyvärr, av speciella orsaker, var tvungen att sälja min globecar, ställde dom upp och hämtade min bil på en lördagskväll, ca 80 mil fram och tillbaka. Snacka om service, vem slår det? Om det blir en ny husbil, finns det bara Rickard och Petra i Pukavik som kommer i fråga.
 

frank.nielsen

HBK Medlem
Inlägg
11
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
14395
Medlemskap
2024
Jag köpte en Erumobil där för 9 år sen med ett par småfel fick det åtgärdat på verkstad i Arlöv och Richard i Pukavik betalade. Sålde husbilen för ett år sen fick samma som jag köpte den för efter 8 år.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Tror att huvudproblemet i Pukavik är att många övervärderar sina inbytesobjekt. Det går en stor trend om att byta till plåtis. Handlaren vet att plastisar är svårsålda.
Självklart blir många besvikna när inbytesobjektet t.ex. är värt 300000 istället för de 400000 man tror.
 
Toppen