• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilskörning för damer!!!

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

På morgonen åkte fem nervösa tjejer i väg med husbilarna. På eftermiddagen kom fem tjejer med jätteleenden och bara sprudlade av glädje. Dom hade haft en helt fantastisk dag på övningsbanan. Lennart deras lärare hade varit. superproffsig och duktig.

Vi karlar som fick vara kvar på campingen togs också mycket väl hand om och jag fick nya trevliga bekantskaper, dagen bara försvann i trevligt sällskap!

Än en gång så vill jag tacka familjen Rångeby som driver Breviks camping för ett mycket bra initiativ som dessutom genomförts på ett mycket proffsigt och trevligt sätt. Vid grillerna igår kväll var det en helt underbar stämning och en perfekt avslutning på en perfekt dag!!!
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Det hela blev ju inte sämre av att samtliga som var med denna helg var HBKare, ett riktigt gott gäng!
 

Jannez

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Tvååker
HBK-Nr
4858
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Oj oj oj! Det hade jag ingen aning om. Blir det någon mer träning för damer i år. Då vill jag gärna vara med./Ulla
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Oj oj oj! Det hade jag ingen aning om. Blir det någon mer träning för damer i år. Då vill jag gärna vara med./Ulla

Det är en omgång nästa helg, men den är fullbokad. Det blir nya nästa vår, håll koll på Breviks camping dom anordnar det. HBK är inte involverat i detta arrangemang.
 

IWah

HBK Medlem (P)
Inlägg
24
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Var ligger Breviks camping.....finns flera Brevik därav frågan....
 
F

F.d. 55532

Guest
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Mellan Karlsborg och Hjo.
Gubbarna kan ta en runda på golfbanan nästan granne med campingen
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Precis som Ingel säger, söder om Karlsborg alldeles vid Vättern Breviks Camping - Start

Om jag fattat rätt var detta sjunde året som detta kördes. Men första året med flera omgångar. Knepigt att inte fler uppmärksammat detta. Absolut värt pengarna!!! Finns funderingar på fler varianter, men i get klart ännu.
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Husbilskörning för damer!!!

Eftersom det var fullt i våras och fler tillfällen efterfrågades här på HBK. Nu kommer en kurs till så vill jag bara uppmärksamma alla HBKare om att chansen att få vara med. Läs mer på Breviks camping (länk nedan). Alla jag hört om som varit med har lovordat denna kurs!

Breviks Camping - Husbilskurser för damer
 
Toppen