• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny youtubekanal, husbilsmannen

hakimsjo

HBK Medlem
Inlägg
180
Kommun
Kumla
HBK-Nr
801
Medlemskap
2024
Hej!

Jag har startat en youtubekanal som jag kallar för husbilsmannen. Jag har tänkt göra små videofilmer om de erfarenheter vi haft kring allt som rör husbilslivet, tips och trix om stort som smått. Allt från hur man testar sitt toapapper till hur man kan sätta upp wifi-hotspot i sin husbil.

Följ gärna den om ni tycker det verkar intressant.

Sök efter "husbilsmannen" på youtube eller klicka på snabblänken här: Husbilsmannen - YouTube

mvh Hakim
 

hakimsjo

HBK Medlem
Inlägg
180
Kommun
Kumla
HBK-Nr
801
Medlemskap
2024
Sv: Ny youtubekanal, husbilsmannen

Hej, jag har gjort några av mina första filmer. Jag har en lista på saker jag vill göra film på som tex. Vad behöver man tänka på vid första turen. Vad ska man tänka på när man ställer av husbilen.

Nu funderar jag även på om jag ska lägga till en ny typ av filmsnuttar där jag filmar alla ställplatser jag besöker och gör en sammanställning av vad jag tycker om den platsen. Man skulle kunna utvärdera om det finns wifi, barnvänligt m.m. Tycker ni det låter intressant? Vad tycker ni jag skulle kunna ta upp? Tacksam för tips.

mvh Hakim
 
Toppen