• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Premiärturen avklarad

F

F.d. 53500

Guest
Nu har vi klarat av första resan med vår nya husbil. Vi har bott nu 2 nätter på Båstad Camping i Hemmeslöv. Stora fina platser, jättefin service och trevlig personal. Ska fira Påskhelgen här, sedan hem och packa om, och därefter till Öland. Det var riktigt spännande eftersom detta är vår första husbil.
Denna camping vill vi gärna rekommendera.
Vi har läst i tidigare inlägg, att ställplatserna endast är säkrad 4 amp. Då kan vi nu meddela att det i dag är 10 amp
Hälsningar från ett Soligt men blåsigt Hemmeslöv
Britt och Ingvar
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Premiärturen avklarad

Vi har läst i tidigare inlägg, att ställplatserna endast är säkrad 4 amp. Då kan vi nu meddela att det i dag är 10 amp. Britt och Ingvar

De flesta ställplatser både in- och utrikes har 10 A, någon enstaka har 6.
På Öland finns många fina ställplatser, där har man inget behov av dyra campingar.

[youtube]HoRxQnBQCJQ[/youtube]
 
Senast ändrad:

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Premiärturen avklarad

Grattis till nya bilen och hoppas den kommer att ge er många härliga upplevelser!
 
F

F.d. 53500

Guest
Sv: Premiärturen avklarad

Tack för tipset om Öland. Har varit där för väldigt länge sedan, men på fredag ska vi dit med vår nya husbil. Ska bli spännande.
Förresten, jag har användarnamn Ingvarpa men vill ändra till Britt o Ingvar, hur gör jag.
Mvh Ingvar
 
Toppen