• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Garmin Camper

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: Garmin Camper

Jag har just köpt en från erbjudandet på detta forum och packat upp den och fingrat på den men inte mer än så. Test av den blir det inte förrän efter påställningen i slutet av mars. Men spontant reagerade jag på att den var mycket större än vad jag av någon anledning förväntat mig, en positiv överraskning (har tidigare haft vanliga Garmin 760 och har i bilen nu Garmin 3590, men Camper 760 LMT-D är mycket större skärm på.)
 
F

F.d. 55528

Guest
Sv: Garmin Camper

Jag har just köpt en från erbjudandet på detta forum och packat upp den och fingrat på den men inte mer än så. Test av den blir det inte förrän efter påställningen i slutet av mars. Men spontant reagerade jag på att den var mycket större än vad jag av någon anledning förväntat mig, en positiv överraskning (har tidigare haft vanliga Garmin 760 och har i bilen nu Garmin 3590, men Camper 760 LMT-D är mycket större skärm på.)

Funderar också på att skaffa en. Vilket erbjudande menar du..? Verkar som om jag missat något.

/TommyQ
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: Garmin Camper

Erbjudandet är från Wexander och ligger under företagsforumet.
Jag hade bestämt mig för att köpa en innan sommaren, så när erbjudandet kom här med ett pris som var lägre än vad andra sålde den för så behövdes ingen betänketid ;)

Här -> http://www.husbilsklubben.se/forums/t76865/

EDIT: Det är tidsbegränsat ser jag nu, gäller bara fyra dagar till.
 
Senast ändrad:
H

humlemor

Guest
Sv: Garmin Camper

Köpte genom Webbhallen för 3560. Stora testet kommer i april när vi ska till Holland :yes: Den hittade till inmatad adress i Kyrkhult iallafall:wink:

Eva-Mari
 

Riviera

HBK Medlem
Inlägg
1.058
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2024
Sv: Garmin Camper

Har läst någon test någon stans; glömt var; om att den inte var speciellt bra vad beträffar specialdelen för husbilar.

Till vad det kan vara för nytta.

Håkan
 
P

perprott

Guest
Sv: Garmin Camper

Jag har installerat vår idag!
Kanonbra gps. Köpte den genom Motormännen.
Fantastiskt mycket bra teknik. Handsfree till smartphone. Röststyrning för navigering. Hittar sevärdigheter, campingar golfbanor mm. Trafikövervakning med kamerabilder, fartkameror, väder på destinationsorten rutt kan läggas in på smartphone och överförs direkt till gps:en. Fantastiskt bra bättre än jag kunde ana.
Har inte hunnit att pröva allt ännu.
 
Toppen