• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snö i Alicante

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Tydligen har det snöat i Alicante. Gäller det Bahia också? Det är ju bara 10 km ifrån.

ALICANTE
Dette bildet er fra den populære El Campello-stranden i Alicante by hvor den og San Juan-stranden ble dekket av snø og hagl i går ettermiddag.

L3Rvb2xzL3Bob3RvYWxidW1fdmlldy9jdXN0b21lci9pbWcvNjgzMy9tZWRpdW0yLzY4MzM5OS5qcGcvQ3JvcC8_eD0xMCZ5PTAmd2lkdGg9NjIwJmhlaWdodD0zNTA

Slik så det ut på El Campello-stranden i Alicante i går ettermiddag. Blir det noe bading her, så er det isbading...
 
F

F.d. 53284

Guest
Sv: Snö i Alicante

Jag är i El Campello. Bilden stämmer och i natt var det 4 plus.
 
F

F.d. 9667

Guest
Sv: Snö i Alicante

Hej!
Hoppas att värmen håller i sig på Gran Canaria.Åker dit nästa Lördag på en vecka.
Här i Strängnäs f.n -2.

LASSE :spinny:
 

Tonys

FD HBK Medlem
Inlägg
48
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
7010
Medlemskap
2021
Sv: Snö i Alicante

Kan meddela att snösvängen gjort ett fint jobb i Alicante. Idag syns inte en flinga så långt ögat når. Strålande sol och varmt, svaga vindar. Däremot kan man se en snöklädd bergstopp när man är på Castillo Santa Barbara. En fantastisk borg.
 
Toppen