• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

SHL

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Ser bra ut än så länge. Men kollapsa nu inte i sista som mot Örebro! :mad:
 

Bilagor

  • iPhone 4S 011.JPG
    iPhone 4S 011.JPG
    2,3 MB · Visningar: 0

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Sådärja! 5-0! Lite synd för Modo att det var just de som fick sota för Örebro-förlusten... :D
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Sådär, då har Lakers gjort sin del för att klara sig kvar i CHL. Nu blir det nagelbitare i väntan på övriga resultat för att få veta om det räcker...

Stort grattis till Skellefteå, Luleå och Linköping som är klara! :cool:
 

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

En fart fylld match i ladan i kväll! Kanske gick det för snabbt i bland så spelet blev lite av "Hawaihocky" men 3 p är vi väldigt nöjda med som SAIK:are. Med alla tappade spelare är det bara att lyfta på hatten för dagens lag SAIK!:dog:
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: SHL

Skellefteå var verkligen bra igår. Lakers behöver vara mer på tå nästa gång och få målen godkända ;)

Nu när jag sett Lakers möta alla lag denna säsong så vill jag hålla Skellefteå som favorit i år igen, Frölunda som nästa. Skellefteå har varit klart bästa motståndet hittills. IMHO
 

Whippetägare

HBK Medlem
Inlägg
263
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
3511
Medlemskap
2024
Sv: SHL

Skellefteå var verkligen bra igår. Lakers behöver vara mer på tå nästa gång och få målen godkända ;)

Nu när jag sett Lakers möta alla lag denna säsong så vill jag hålla Skellefteå som favorit i år igen, Frölunda som nästa. Skellefteå har varit klart bästa motståndet hittills. IMHO

Tack för bra motstånd från eran sida också! Men det är långt kvar och med tanke på alla spelare vi förlorade till andra ligor så ska vi inte ta ut något i förväg. Sedan att slutspel är helt annat än serielunken ska vi veta!:dog:
 
F

F.d. 24447

Guest
Sv: SHL

Man får säga GRATTIS till Färjestad till segern över Skellefteå, samt gratulera Frölunda som tagit över serieledningen av SAIK.
Mycket kvar av denna serie ännu.
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: SHL

I år smyger vi fram ny 3 poängare mot Modo borta, räkna inte bort Brynäs i år ni som bara tjötar om FBK, Frölunda och Växjö

Brynäsarn
 
Toppen