• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Första cachen

Tuula & Bertil

HBK Medlem
Inlägg
281
Kommun
Säter
HBK-Nr
14546
Medlemskap
2024
Sv: Första cachen

Reggade mig nu och ser att den närmaste ligger på vår egen gård :spinny: Har 95m till den. Ska ut med hundarna och samtidigt kolla om jag hittar den. Kul detta. :music-icon::yes:
 

Bilgrun

HBK Medlem
Inlägg
87
Kommun
Piteå
HBK-Nr
3701
Medlemskap
2024
Sv: Första cachen

En fråga: hur vet jag att jag har glonass-stöd på min telefon? Har en IPhone 5.
 

linden

HBK Medlem
Inlägg
1.755
Kommun
Gävle
HBK-Nr
1219
Medlemskap
2024
Sv: Första cachen

Idag har jag tagit min första FTF (First to Find) riktigt trevligt att sätta namnet på en oskriven loggremsa.
Trevligt också att cacheägaren mailade mig och gratulerade.
 
Senast ändrad:

Tuula & Bertil

HBK Medlem
Inlägg
281
Kommun
Säter
HBK-Nr
14546
Medlemskap
2024
Sv: Första cachen

Nu har vi varit o letat o letat efter den som skulle ligga här på vår egen gård, men den finns inte. Jag har tom betalat in så att jag får riktig hjälp av gps:en. Kan det vara så att saker plockas bort utan att de tas bort från programmet?
Lite trist när man äntligen har kommit igång. :wideeyed:
 
F

F.d. 25288

Guest
Sv: Första cachen

På försvunna cachar får jag som basik medlem på kartan en skuggad ikon. Om man klickar på den kommer det upp information om cachen med överstruket namn. Man kan också kolla tidigare loggar för att se om det är did not found.
 
Toppen