• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Navigator för Truck (lastbil)

quest

HBK Medlem
Inlägg
477
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2024
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Trådskaparen tycker kanske att det hela har fått en konstig vinkel.
 

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Det blev en Garmin dezl 760 lmt ska bli intressant att testa den nu. Tack för alla tips.
 

quest

HBK Medlem
Inlägg
477
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2024
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Jag tror Du kommer att bli nöjd. Vi är mycket belåtna :spinny:
 

Birgitta o Göran S

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
10629
Medlemskap
2026
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Hej på er har ni använt Navigon för husbil och valt bästa vägar men inte betalvägar på vår irrfärd genom Spanien . Tyvärr blir man förvånad var den leder oss. Vid senaste körningen ledde den in oss på en smal väg som passerade en djup flodfåra (torr) hade vi kört ner där hade vi nog blivit kvar. Sedan hamnade vi i byar där det var hj trångt så man undrar hur programmeraren har tänkt till med bästa vägar??
 

Birgitta o Göran S

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
10629
Medlemskap
2026
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Den har inte fungerat som vi hoppades, men några ggr har den lett oss förbi vägar som ej var tillåtena för vår tunga bil, men många ggr undrar man hur dom kan leda in oss i små byar med trånga gator där det knappt finns utrymme för dasspapper mellan speglarna och husen
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Har det hänt något på denna fronten?
Har en tanke på att köpa någon navigationsapp som är mer lämpad för husbilen än de vanliga. Har önskemål att kunna ställa in vikt, höjd och längd för att inte hamna snett på färden.
Någon / några som kan tipsa om någon bra app som är tillförlitlig och som ni också provat på era transporter med husbilen?
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Hade nog inte tänkt att köpa en GPS utan vill ha en navigationsapp i paddan.
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Here har jag och gillar den. Nu söker jag någon navigationsapp med möjlighet att ställa in höjd, vikt och längd. Det går mig veterligen inte i Here
 

Labic

HBK Medlem
Inlägg
283
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
717
Medlemskap
2024
Sv: Navigator för Truck (lastbil)

Copilot har i dagarna kommit ut med en husbilsanpassad. Kostar 595 kr i AppStore .
Lars
 
Toppen