• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Höstträff för singlarna

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Dom flesta har väl ställt undan husbilarna inför vintern men nu är vi några som pratat om att det vore roligt att träffas även utanför husbilssäsongen.
Vik tisdagen den 26 november kl 17 och meddela mig om du kommer. Det blir någon restaurang i Nacka, jag återkommer senare med adress.
Välkommen!
OBS! Ni som anmält er på singlarnas Facebook-sida behöver inte anmäla er här också.
 
Senast ändrad:

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Sv: Höstträff för singlarna

Nu är restaurang spikad för singlarnas höstträff. Ingen har anmält sig genom detta forum men sju + ev två genom singlarnas Facebook-sida. Det ska bli trevligt.
 
H

hianders

Guest
Sv: Höstträff för singlarna

Nu är restaurang spikad för singlarnas höstträff. Ingen har anmält sig genom detta forum men sju + ev två genom singlarnas Facebook-sida. Det ska bli trevligt.

Ha det så trevligt på träffen!! Passa på att fira HBK´s HBK 7 år (25/11). Ni har ju de facto hittat varandra här också.

Trevlig helg

fru hianders/Inger
 
Toppen