• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gammal flaska.

A.Borg

HBK Medlem
Inlägg
1.306
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024
När vi var i Ängelholm på Lergökaträffen så bytte vi gas hos Åhus gas,Men det finns två i Åhus .Vem var leverantör på träffen?
Anders:mad:
 

PeO&AL

HBK Medlem
Inlägg
1.010
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Sv: Gammal flaska.

När vi var i Ängelholm på Lergökaträffen så bytte vi gas hos Åhus gas,Men det finns två i Åhus .Vem var leverantör på träffen?
Anders:mad:

Hej Anders.
De som var hos oss var Åhusgas, blev det något fel så ring dem, jag tror de är måna om att göra rätt. 0736-212051

Med vänlig hälsning,
 
Senast ändrad:
F

F.d. 55397

Guest
Sv: Gammal flaska.

Har du någorlunda omsättning så är det ingen ko på isen att byta den nästa år, men visst borde man inte lämna ut en överårig flaska utan att provtrycka den först.
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.518
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Gammal flaska.

Hej, om det är en Kompositflaska så är märkningen det år den är tillverkad eller kollad och inte det år den går ut.
Det verkar som de nu tar det datumet, kanske för det blir enklare om man skulle vilja ändra antalet år som kollen är giltig.

M.v.h. JANKRO.
 
Toppen