• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Isolermatta

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.498
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2024
Hej alla..jag håller på att fundera kring utrustningen till våran nya HB och vill därför ställa en fråga, har någon erfarenhet av Biltemas isolermatta artikel nr 37-278
 
F

F.d. 53091

Guest
Sv: Isolermatta

Hejsan! Vi köpte en sådan innan vi åkte till Spanien.Tycker den är jättebra! Märker en stor skillnad på värmen i hytten så jag antar att den fungerar lika bra i kyla?:wink:
 
F

F.d. 30060

Guest
Sv: Isolermatta

Hej!
Jag köpte en i våras och tycker att den har fungerat bra. Det är en fördel att det går att vika ner framför framrutan om man vill det.
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.498
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2024
Sv: Isolermatta

Hej!
Jag köpte en i våras och tycker att den har fungerat bra. Det är en fördel att det går att vika ner framför framrutan om man vill det.

Jag va till biltema Västerås och tänkte kolla på materialet men det fick jag inte ..då upptäckte jag att den väger rätt så mycket, vad är det för materia?det stog inget på katalog om material och vikt...personalen visste inget dom bevakade para att jag inte bryter förpackningar..
 
Toppen