• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasol o. lunch i Malmö

BenSo 08

HBK Medlem
Inlägg
185
Kommun
Hässelby
HBK-Nr
3033
Medlemskap
2024
Tänkte tipsa om ett ställe i Malmö där man kan fylla gasol, 265 kronor för en P11 och på samma gata äta en enkel men god lunchbyffé för 68 kronor.
Jag har inte koordinaterna men väl adressen, som är Almviksvägen 21, Vintrie, Malmö.
 
Senast redigerad av en moderator:

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.788
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Gasol o. lunch i Malmö

Hej!
Menar du f.d. Rojstens . (resarvation för stavningen) växthusodling som har omvandlats till diverse på "senare"! tid, jo där uppe vid Pildammsvägen finns något matställe, m. IKEA ligger ett stenkast SO om Almviksvägen så möjligheterna är många!
Mvh.

Tänkte tipsa om ett ställe i Malmö där man kan fylla gasol, 265 kronor för en P11 och på samma gata äta en enkel men god lunchbyffé för 68 kronor.
Jag har inte koordinaterna men väl adressen, som är Almviksvägen 21, Vintrie, Malmö.
 

viggoboy

HBK Medlem
Inlägg
1.697
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
8644
Medlemskap
2024
Sv: Gasol o. lunch i Malmö

Gasoldepå MALMÖ
Priser [FONT=Arial, Helvetica, Sans-Serif]PC10 240 kr, PC11 250 kr [/FONT]

Du betalar bara för vad du fyller på !!!
[FONT="Calibri","sans-serif"]http://www.gasolmalmolpg.com/[/FONT]

(konstigt länk. har provat att byta flera gånger men det fungerar annars sök på gasol vintrie)
 
Senast ändrad:
Toppen