• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Detta hände på RÅÅ

F

F.d. 55554

Guest
Detta hände på RÅÅ i dag
På eftermiddagen kom det en vit bil en Porshe 9PA med tonade rutor, reg numer SKF-##3, stannar med fronten mot oss framför vår husbil, personen sitter och stirrar rakt in i vår bil.
Jag och vår dotter gick till toaletten för att kolla den, då passade mannen på att gå ut och slå en 7a, vänd mot vår bil där min hustru satt, han kollade först vart vi gick, halade fram organet, gjorde vad han skulle, ryste av den mycket väl, hela tiden stirrande mot bilen. sedan körde han iväg.
Blottare???? :mad:
Synd att min hustru inte hann med att ta ett foto.
Håll koll på den vita bilen, bilägaren har inte svenskt namn enl bilregistret.
Bilnumret finns hos mig
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Detta hände på RÅÅ

Skall kolla i morgon, det var en röd bil för några veckor sedan som ställde sig 3 m från bilen på en nästan tom p-plats och bara stirrade in i den, jag tog foto av mannen och bilen,
Bilderna finns hemma.
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Detta hände på RÅÅ

Har en daschcam, men den är kopplad till ström bara när motorn är på eller nyckel till.
Hon trodde det var för att skryta med storleken??? :wub:
 

Willy

FD HBK Medlem
Inlägg
106
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
164
Medlemskap
2023
Sv: Detta hände på RÅÅ

För ca en månad sedan kom det en silverfärgad Subaru som körde in på parkeringen med hög fart och börja drifta (sladda) med bilen på parkeringen och den körde även på den nedre delen av parkeringen där husbilarna brukar stå för att få lite skydd från den stora parkeringen.
I bilen satt ungdomar och skrattade. Vi var 6 husbilar på parkeringen vid tillfället.
Jag ringde polisen men de kom aldrig.

/Willy
 

golddigger

HBK Medlem
Inlägg
544
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2025
Sv: Detta hände på RÅÅ

På en resa till lycksele och retur till tranås 200 mil mötte jag endast en polisbil.
När man åker i spanien ser man minst 10 om dagen.
Om man ringer polisen i sverige säger dom att ....tyvärr har vi inga bilar att skicka just nu.Hur många poliser finns det i sverige? Polisbilar?Dom kommer bara om man har dödat någon.
Killen som ringde och sade; kan ni komma? 2 tjuvar håller på att bryta sig inn i mitt garage....Svar: Vi har inga bilar att skicka just nu.....10 minuter senare....Dom håller på att bära ut alla mina grejor i en skåpbil just nu....kan ni komma omedelbart?....Vi har inga bilar att skicka just nu.....Ytterligare 10 minuter senare....Ni behöver inte komma ....jag har skjutit båda två så det är lugnt......5 minuter efter dyker det upp 3 polisbilar.Tjuvarna har åkt.Polisen säger:Ljugar du? du sa att du hade skjutit dom.Det är ni som ljugar,ni sa att ni inte hade några bilar att skicka nu kom det 3 stycken :twitcy:
 
Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Detta hände på RÅÅ

Hej!
Vadå "Sponsring" Fritt att tänka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh. "PS" eller? "Ds"

Detta hände på RÅÅ i dag
På eftermiddagen kom det en vit bil en Porshe 9PA med tonade rutor, reg numer SKF-##3, stannar med fronten mot oss framför vår husbil, personen sitter och stirrar rakt in i vår bil.
Jag och vår dotter gick till toaletten för att kolla den, då passade mannen på att gå ut och slå en 7a, vänd mot vår bil där min hustru satt, han kollade först vart vi gick, halade fram organet, gjorde vad han skulle, ryste av den mycket väl, hela tiden stirrande mot bilen. sedan körde han iväg.
Blottare???? :mad:
Synd att min hustru inte hann med att ta ett foto.
Håll koll på den vita bilen, bilägaren har inte svenskt namn enl bilregistret.
Bilnumret finns hos mig
 

Willy

FD HBK Medlem
Inlägg
106
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
164
Medlemskap
2023
Sv: Detta hände på RÅÅ

Hej igen,
vad Gittan o Jojje började skriva om, det förstod jag.
Men vad händer i tråden senare?
Jag förstår inte? Tacksam för en förklaring.

Mvh/Willy
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Detta hände på RÅÅ

Idag kom samma bil, parkerade 5 m framför vår husbil på en nästan tom p-plats,, satte sig glodde in till oss,
jag tog kameran och gick ut, fotograferade bilen, han öppnade dörren och undrade vad jag ville, talade om vad som hände förra gången.
Nej, det var inte han, jag talade om att jag hade hans bilnr i mobilen, då döljde han sitt ansikte och drog iväg som om elden var lös.
Tyvärr fick jag inget bra foto av honom.
Jojje :mad:
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Detta hände på RÅÅ

Nu har det hänt igen.:mad:

I går kom en personbil, parkerade framför en husbil, mannen satt och stirrade in husbilen och onanerade,
andra gången personbilen kom så ringdes det till polisen som kom, men missade personbilen.
Bilnumret börjar på SGA, det är en Mercedes Vito, lila med 3 stora extraljus monterade på en båge på fronten,
den skulle varit besiktigad 2015-04-30, ingen uppgift om försäkring/skatt.
Kollade mina tidigare uppgifter, det verkar var samma person som i första inlägget.
Nysvensk person

Personerna i husbilen glömde ta foto.
Håll utkik och ring polisen om denna man generar er.

Jojje
 
F

F.d. 29603

Guest
Sv: Detta hände på RÅÅ

Jag börjar undra lite vad det är med eran husbil som är så upphetsande? En bild på er bil skulle inte skada. :twitcy:

Skämt åsido, får hoppas att Polisen får tag i idioterna.
 
F

F.d. 55554

Guest
Sv: Detta hände på RÅÅ

Kan man undra.
Men nu var det inte vår husbil som var intressant.
Det är tyfligen flera som varit utsatta för denne man,
tyvärr har jag inte haft kontakt med dom personerna.
I helgen var det 17 husbilar på parkeringen.

Jojje
 
Toppen