• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Våra vackra landskap

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Våra vackra landskap

Knarrevik

Ursäkta om jag kapade tråden men jag blev faktiskt lite överväldigad av dessa MÄKTIGA & dramatiska bilder. Bara att gratulera till dessa vackra bilder.

Bennie

Tack!
Egentligen var jag på jakt efter norrskenet som visade sig under en dryg vecka vid kusten men fick nöja mig med en dramatisk himmel över Preemraff i Brofjorden. Appen Snapseed på iPad fick till himlen som ögat uppfattade den.
 

Hasses Dethleffs

FD HBK Medlem
Inlägg
388
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
20410
Medlemskap
2022
Sv: Våra vackra landskap

Har för närvarande inge bild att dela med mig av men Sverige är fantastiskt vackert.

Hasse
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Våra vackra landskap

Visa bilaga 110719

Strax SV om Hälla, Västerbottens län

Jättefin och skarp bild som kommer till sin rätt först vid 700 pixel och större!
Skulle inte du Michael kunna medverka till att hela utrymmet kan utnyttjas till bilder. Jag har framfört synpunkten tidigare men inte fått ett riktigt svar från ansvariga.

 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.238
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Våra vackra landskap

Klicka på bilden så får du upp den i upplösning upp till 2048 pixlar (beroende på skärmens upplösning).
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Våra vackra landskap

Jo, men jag skulle vilja ha större format från början för att kunna avgöra om det är värt besväret att klicka vidare!

Man kan även få större bild i mitt exempel med din bild.

När alltfler skaffar plattor med hög upplösning på skärmen och alltfler har kameror som tar skarpa bilder är det mer angeläget än tidigare.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Våra vackra landskap



Sticker emellan med en bild från ikväll från Norra Hamnen 5 i Lysekil
 
Toppen