• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

OT (Off topic) - Presenttips

H

hianders

Guest
Hej! Detta är utanför husbilsämnen men kanske kan vara av intresse ändå?!!

Jag har vid ett flertal tillfällen köpt dockkläder till barnbarnet i en liten butik i Sala. Det är en dam som stickar dessa och hon tar bara 85 kr för ett set bestående ofta av tre delar. Hon gör det ju inte för pengar utan för sysselsättning.

Om ni bor i närheten eller har ärende till Sala och är intresserade, ring mig så kan jag berätta mer! Fantastiskt hantverk och det är en njutning att se vilket gediget arbete hon gör!

fru hianders/Inger
 

Bilagor

  • Bild0191.jpg
    Bild0191.jpg
    479,5 KB · Visningar: 2
  • Bild0198.jpg
    Bild0198.jpg
    534,4 KB · Visningar: 2
H

hianders

Guest
Sv: OT (Off topic) - Presenttips

Tror kanske det kan bli lite knepigt och logan kan väl kanske inte användas "hursomhelst". Tanken är god dock, Ludde. Kanske kanske någon händig kan sy en skjorta till Husbilskalle? Knut´s Grethe är ju en händig person har jag förstått!

Eftersom jag inte alls är duktig på att sticka så har jag beställt kofta och mössa till nyaste barnbarnet, nu 14 dagar, av denna dam. Hämtas imorgon!

Inger
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen