• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny Husbil

Maje&Sune

HBK Medlem
Inlägg
58
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
10493
Medlemskap
2024
Sv: Ny Husbil

Hej Roddan! Vi "fick"en NY Adria levererad 9/4 i år från Erikssons husvagnar i Stenstorp.Vi är helnöjda med både försäljnings och service-sidan! Låskolven till bodelsdörren skall bytas (är redan beställd) TV-antennen är inte ok. men Henrik har lovat oss en bättre! Där ligger inte servicen i hyllan och skräpar! Lycka till med Er nya Hb.
 

svensei

HBK Medlem
Inlägg
290
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1179
Medlemskap
2024
Sv: Ny Husbil

Vi köpte vår senaste husbil av Caravan i Eskilstuna och är mycket nöjda med dem, både affärsmässigt och servicemässigt. Har haft 2 garantiinsatser (Fiat-relaterade), vid båda tillfällena hämtade Caravan bilen för transport till Fiat-verkstad och returnerade den efter åtgärd. Bilen var vid båda tillfällena avställd och den försågs tillfälligt med försäljarplåtar, så jag inte behövde ställa på den i onödan. Det kallar jag service!
 

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Inlägg
222
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024
Sv: Ny Husbil

Vi har beställt en ny Rapido med leverans i midsommarveckan. Det blir tredje bilen, som vi köper hos PR-husbilar i Sollebrunn. Vi är väldigt nöjda med deras bemötande och den service vi fått med de tidigare bilarna. Jag, Linnéa, är handikappad och i den nya bilen kommer vi att kunna ta med oss minicrossern.
 
B

BernthåInger

Guest
Sv: Ny Husbil

Vi köpte vår bil (ingen ny) av Autohallenhusbilar i Alingsås/Göteborg.
Det var lite småfel på bilen då vi hämtade den men dessa skulle åtgärdas efter semestern. Sedan uppstod det några små fel under semester.
För det första fick vi ett mycket trevligt bemötande vid leverans.
Efter som vi bor i Eskilstuna så åkte vi till Autohallenhusbilar i Kungsängen och åtgärdade alla små fel. Tyvärr fick vi åka tillbaka då det var några av dessa små fel som återkom.
Oavsett detta så har det aldrig varit några problem med bemötandet.
Vi kan verkligen rekommendera Autohallenhusbilar om ni vill få en bra service och bemötande.

BernthåInger
Eskilstuna
 
F

F.d. 53358

Guest
Sv: Ny Husbil

Vi har nu varit ute en vår, somma o höst med vår Sunlight T 69 2012 som vi köpte i Oxelösund förra hösten. Det enda felet vi haft på den, är en summer till den utfälbara stegen, som vägrade sluta föra oväsen. Vi körde från skåne till Lilla Edet med hörselproppar. När vi kom hem fixade vår son problemet på 2 röda. Vi har under denna period kört ca 1200 mil och är väldigt nöjda med bilen. Vi betalade bilen med kontanter, vi lyckades pruta 49 000:-
Ha en bra vinter och putsa på era bilar så de är snygga o fina när vårsolen tittar fram. Uno
 
Toppen