• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bohuslän

F

F.d. 53012

Guest
Var i Bohuslän föregående helg och skrämdes av alla förbudsskyltar med i min åsikt främlingsfientlig inställning till husbilsturister i ett för övrigt total tomt landsskap på människor när alla sommargäster har lämnat sina överbetalda sjöbodar. Jag åkte MC och dom har man inte förbjudet ännu men det kommer nog. Bohuslän är helt underbart på hösten med spabad och fina ställen med ett fint hav att tillgå med en ljuspunkt som kommer varje år när hummerfisket drar entusiaster. Sommaren vill jag inte för allt smör i småland lägga här med husbil. Kan bli obehagligt med den inställningen som finns här. Grebbestad var så folktomt så man trodde att Camilla Läckbergs böcker hade blivit verklighet. Annars rekommenderar jag skönheten i detta landskap.
 

arnew

HBK Medlem
Inlägg
610
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: Bohuslän

Vid den här tiden på året finns det inte mycket av förbudskyltar här på Sotenäset.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Bohuslän

Fjällbacka bl a kanske tog dom ner dom i måndags 8/10.
 
Toppen