• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbilsträff i Bromölla

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Måste bara få tala om att vi är på en underbar träff i Bromölla. Mycket händer här. Igår satt vi ute och umgicks, var på Bellas place och tog en drink. Idag har det varit invigning av ställplatsen, besök på husbilsfirma som bjöd på korv, guidad busstur runt Ivösjön med stopp för kaffepaus och guidning vid humletorkan. Nu ska vi snart samlas för att gå på grillbuffe på Bellas Place, men först en liten fördrink i solskenet.
Jag är imponerad av dessa fina husbilsvänner, just nu Roland och Viola, men även er andra som ordnar dessa trevliga träffar, och dessutom till så otroligt låga kostnader. Inte ens en äkta smålänning kan oja sig över det......................och DÅ är det billigt.
Synd bara att tiden går så fort när man har trevligt.
Än en gång TACK till alla er som ordnar så fint och även TACK till alla trevliga HBK:are som man träffar!

Rolf och Monica
:applaus:
 
Toppen