• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

D

Deleted member 11118

Guest
Rubriken är satt för att dra till sig läsare och nu kommer allt det positiva.

Jag tycker HBK skulle göra mer reklam för att deras forum, som är ett av de bästa forum på nätet. Forumet är ju navet i klubben.
  • Alla frågor får ett svar
  • Det finns bland medlemmarna kunskap om allt
  • Man får tips som har med ALLT om husbilslivet att göra
  • Finns träffar man kan åka på
  • Osv, osv, osv,
Kort sagt det finns allt här för alla, synd bara inte alla husbilsägare vet det.

Man borde synas mer ute och i första hand berätta om forumet för det är det mest intressanta för alla, om jag får gissa.

Kostnaden för att få veta ALLT på forumet är försumbart och är intjänad på någon dag. Då alla råd och tips är ”gratis”

För mej personligen har forumet varit ovärderligt eftersom jag i stort sätt bara vet hur man kör, fyller på disel och kollar däcken. Hade forumet inte funnits för min del hade det varit stora hål i ”plånboken”

Det är en glädje att få läsa allt och få deltaga med det jag kan och det är inte mycket.

Härlig husbilssommar till ALLA
 

Leif Edström

HBK ordförande
Inlägg
3.692
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2024
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Kul att du gillar HBK med dess forum, det är det många fler som gör, vi får ca 40-50 nya medlemmar/vecka och det är verkligen ingen dålig utveckling.

Jag tror precis som du att det är vårt fantastiska forums förtjänst och därmed alla medlemmar som skriver här.

Vi är dock ute och visar oss IRL (in real life) vi deltar som utställare nu närmast på NOLIA och därefter på ELMIA för att där träffa husbilsfolk och kanske värva ännu fler till klubben och även få träffa dom som redan är medlemmar.

/Leif
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Tycker det är trevligt att ordf. i klubben är aktiv på forumet läser och komenterar. Jag hälsar på, på Elmia. Är där från tisdagen då jag sitter i Caravan Club:s valberedning.
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Om jag letar efter något specifikt genom att göra en Google-sökning, så hamnar länkar från HBK väldigt ofta högt upp på första sidan. Och det nästan oavsett vad jag söker på...

Det ser jag som ypperlig reklam för oss och är säkert en bidragande orsak till att vi växer som vi gör.

Därmed inte sagt att det räcker, men det är en bit på vägen.

//Stefan
 
F

F.d. 25491

Guest
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Vi är alldeles nykläckta husbilsägare och har haft fantastiskt mycket hjälp av husbilsklubbens sida. Det känns mycket mindre oroligt med denna informationsbas i ryggen. Vi har redan varit ute en långhelg och jag måste säja att skaffa husbil är det bästa vi gjort, det är så underbart att ge sej iväg med hundarna och åka dit näsan pekar.
Tack alla underbara medlemmar för att ni delar med er av era erfarenheter och tips
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
951
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Vad kul att du gillar Husbilsklubben! Hoppas att den ska fortsätta att ge dig en massa bra tips!
icon10.gif

Mvh Birgittha
 

HBK Web

HBK Webb
Inlägg
191
Kommun
Stockholm
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Två inlägg raderade för påhopp, det tredje som en följd därav.

Om man har synpunkter på andras inlägg eller formulering så använd knappen "Rapportera inlägget" som finns uppe till höger i varje inlägg.
 
F

F.d. 24320

Guest
Sv: Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

Varför skall man vara med i Husbilsklubben?

För att det tveklöst enl min smak är det bäst upplagda och bästa fungerande svenska forumet i ämnet Husbilar.
Tycker också det är gott om intressanta ämnen, även om man inte är ute efter nåt speciellt kan man alltid gå in här på forumet en stund och bläddra bort sig i gamla och nya intressanta inlägg och diskusioner/debatter.
Vi är många och det borgar också för olika sorter att se på saker och ting och olika åsikter, det gör det hela mycket livligt ibland och för det mesta roligt att följa och delta i.

MvH Benny
 
Toppen