• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Genom vindrutan

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.136
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Sv: Genom vindrutan

Då får jag bjuda på ett lite annorlunda "genom fönstret" bilden tog jag vid ett stopljus i Iskenderun (södra Turkiet).... tydligen hade han en snabb bil för jag såg ingen som jagade honom...(vet inte om ni ser vad jag såg på bilden det syns inte så tydligt)?
 

Bilagor

  • P1000071.JPG
    P1000071.JPG
    1,2 MB · Visningar: 215

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Sv: Genom vindrutan

Fikapaus i Fäboda Jakobstad 13.12-15

Visa bilaga 106785

Leif

Fina Fäboda:spinny:

Jag har tillbringat större delen av mina barndomssommrar just på den stranden. Mor & far campade på den tiden man fick stå inne bland träden, och inte var hänvisade till de anlaggda ytorna...

Jag har fortfaraande en stor del av släkten kvar i Jakobstad, men det är nu länge sedan jag själv var där...

Ha de gott!

//Jocke
 

bosse b

HBK Medlem
Inlägg
1.466
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2024
Sv: Genom vindrutan

Då får jag bjuda på ett lite annorlunda "genom fönstret" bilden tog jag vid ett stopljus i Iskenderun (södra Turkiet).... tydligen hade han en snabb bil för jag såg ingen som jagade honom...(vet inte om ni ser vad jag såg på bilden det syns inte så tydligt)?

Ett par hagelsvärmar i baken, kan sätta fart på dom flesta:cool: Även lite grövre kaliber ser jag efter förstoring.
 
Senast ändrad:
Toppen