• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny gasoldepå i Stockholm

habro

FD HBK Medlem
Inlägg
262
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022
"Gasolfyllarna" har öppnat söder om stan. 260:- för en Pc10, 270:- för en P11. Fint med lite prispress. Just nu lite svårt att hitta men adressen är Husmässan 1. Man åker in på Gesällvägen, över vändplanen, in genom grindarna och till höger.Följ vägen ca 300 m. Framme! Och vi snackar om industriområdet bakom Biltema/ Bauhaus .E4,E20 Alby, avfart mot Tumba.Bra priser och trevlig personal, det bådar gott.
 
F

F.d. 27462

Guest
Sv: Ny gasoldepå i Stockholm

Tack för en mycket bra beskrivning. Skyltarna är bokade men det känns som det tar en evighet innan vi får dem. Hur som välkomna.
 

Calleinvierno

HBK Medlem
Inlägg
420
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3452
Medlemskap
2024
Sv: Ny gasoldepå i Stockholm

Jag var också där idag och fyllde på gasol. Snabbt gick det och Niklas verkar vara en kul kille, så det blir fler vändor. Bra beskrivning i tidigare inlägg. Dom kommer inom kort ha en butik igång med massor av övriga tillbehör till gasapparater
CalleInvierno
 
F

F.d. 27462

Guest
Sv: Ny gasoldepå i Stockholm

Gasolfyllarna har officiell invigning 6/6-12 10:00-19:00 med tilltugg och dryck.
Kommer även att var 30% rabatt på tillbehör, grillar, regulatorer, slangar mm.
Mer info ska komma på hemsidan idag eller imorgon.

Gasol - Gasolfyllarna
 

flarses

FD HBK Medlem
Inlägg
44
Kommun
Falun
HBK-Nr
7972
Medlemskap
2021
Sv: Ny gasoldepå i Stockholm

Någon som vet om de tar kort eller är det kontanter som gäller? Tänkte eventuellt åka förbi på invigningen imorrn.
 
Toppen