• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vintern ra......

H

hianders

Guest
Vi önskar alla en fin Valborg!! :music-icon:

Vi har just nu (9.30) i södra Dalarna 7 grader och växlande molnighet. Hoppas det blir lite ljusare under dagen och varmare. Till kvällen ska vi tända en liten brasa bestående av ris från klippningen av syrenhäcken.

Det blir ett lugnt firande hos oss! Hoppas bara raketer och smällare uteblir för Grabbarna Grus skull.

Inger & Hasse//hianders
:spinny::yes::msn_dog::msn_dog::msn_dog:
 
T

Teddi

Guest
Sv: Vintern ra......

trevlig valborg inger-hasse,,hoppas värmen kommer snart,,så kan man kanske lägga långkalsingarna i brasan,:D,vi drar åt götet idag,,lite bilder på barn-barn--teddi,,ett gott liv ,,ett tidsfördriv på ålderns höst,,de gött alla,,
 

Bilagor

  • mina bilder 025.jpg
    mina bilder 025.jpg
    3 MB · Visningar: 0
  • mina bilder 026.jpg
    mina bilder 026.jpg
    3,1 MB · Visningar: 0
  • mina bilder 027.jpg
    mina bilder 027.jpg
    3 MB · Visningar: 0
  • mina bilder 028.jpg
    mina bilder 028.jpg
    3,1 MB · Visningar: 0

Ami

HBK Medlem
Inlägg
650
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2024
Sv: Vintern ra......

Trevlig Valborg allihop och 1:a Maj!
Vi är hemma i Strömstad och skall gå till Strömsdalen och höra på bl.a. Tontämjarna kl 21,00 där jag var med tidigare. Vidare skall vi där kl 22.00 se på fackelrodden som går med roddklubbens båtar från Ringvägenbron till Roddklubben med facklor. Stämningsfullt!! Vidare så ror dom förbi "Skäret" där dom bränner bål! Efter det blir det tyvärr ett ståtligt fyrverkeri.
"Ha´ det" allihop!:music-icon:
Bobo&Ami
 
Toppen