• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Isolermatta

F

F.d. 24477

Guest
Är det nån större skillnad på rutorna fram på min 89års modell av en Citroen c25 kontra en från typ 02?
Såg nämnligen att Biltema sålda isolermatta för 249 kr.
Kan nån som har något annat tips på hur man kan stänga ute solljuset på sommaren.
 
F

F.d. 28368

Guest
Sv: Isolermatta

Är det nån större skillnad på rutorna fram på min 89års modell av en Citroen c25 kontra en från typ 02?
Såg nämnligen att Biltema sålda isolermatta för 249 kr.
Kan nån som har något annat tips på hur man kan stänga ute solljuset på sommaren.

Termomattor stänger ute ljus väl. Dessutom isolerar dom en del. Trevligt att se att Biltema har tagit in dem i sortimentet. Om du inte har för långt till någon av Biltemas butiker kan du alltid prova dem i din bil och se hur de passar.
 
F

F.d. 29775

Guest
Sv: Isolermatta

Öppnar en gammal tråd då vi letar efter en sommerisoleringsmatta till
Fiat Ducato 2007.
Vi har det finska sommertäcke men detta är tyvärr överkurs om sommaren
och mycket stort och fluffigt och svårt att packa ner.
Faktisk er det finska sommertäcket fullt bra på vintern också
(och den finska sommaren) :wink:

Behöver bara ett tunt täcke som evt. bara täcker framrutan och inte sidorutarna. Det finns ju en del till personbilar men hittar inget som
täcker framrutan på en Ducato.

Några idéer?
 
Toppen