• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Byta till LED-lampor

F

F.d. 924

Guest
Nu har en solpanel monterats och vi tänkte även byta till LED-lampor i vår HB.:yes:
Vi är osäkra på vilka lampor vi ska välja och undrar därför om någon som säljer och monterar dessa ska till någon av träffarna vi anmält oss till? Vi har anmält till High Chapparall, Hyttsillen och Kroppkakefesten.
Om forumreglerna säger att svar på min fråga anses som reklam går det bra att skicka ett privat meddelande till oss.
 

larsemil

HBK Medlem
Inlägg
682
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2024
Sv: Byta till LED-lampor

Nu har en solpanel monterats och vi tänkte även byta till LED-lampor i vår HB.:yes:
Vi är osäkra på vilka lampor vi ska välja och undrar därför om någon som säljer och monterar dessa ska till någon av träffarna vi anmält oss till? Vi har anmält till High Chapparall, Hyttsillen och Kroppkakefesten.
Om forumreglerna säger att svar på min fråga anses som reklam går det bra att skicka ett privat meddelande till oss.

Jag har köpt ett antal LED-lampor hos Clas Ohlson - LED-lampor ljuskällor el

Passade även på att köpa och byta ut ett flertal spotlights i hemmet med samma lampa

Mvh
larsemil
 
Toppen