• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kvalitet burstner

Argos 747

HBK Medlem
Inlägg
482
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2024
Hej jag är lite nyfiken på era åsikter vad skulle ni säga om burstner fr.o.m. 2009 och framåt vad gäller kvalitet är det en riktigt bra bil de säljer ju grymt många. Vad är bra respektive dåligt på Ixeo bilarna. Träreglar? Värme köken badrum isolering eller annat.
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Kvalitet burstner

Träreglar, ja..
I alla Burstner. Kan vara/bli problem.

Jyrki
 

Argos 747

HBK Medlem
Inlägg
482
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2024
Sv: Kvalitet burstner

Om ni som har burstner har haft dem på garantilagning vad har det gällt då?
 

claes/mia

HBK Medlem
Inlägg
405
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025
Sv: Kvalitet burstner

Hej jag är lite nyfiken på era åsikter vad skulle ni säga om burstner fr.o.m. 2009 och framåt vad gäller kvalitet är det en riktigt bra bil de säljer ju grymt många. Vad är bra respektive dåligt på Ixeo bilarna. Träreglar? Värme köken badrum isolering eller annat.

Jag är inne på min tredje Burstner först en 821 , 2004 begagnad sen en ny i 710 g 2007 och nu en ny 900 , 2011 jag är helnöjd med bilen och du får mycket bil för pengarna . Nu är dessa inte Ixeo men jag tror dom håller samma kvalitet .

/ Claes
 
Toppen